قیمت روز بیت کوین 9 بهمن 1401/ علت کاهش موقت نرخ رمزارز معروف چه بود؟

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 158 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 23 هزار و 180 دلاری رسید. هم اکنون وضعیت بازار این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال بهبود پیدا کرده و سرمایه گذاران این بخش منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دو روز گذشته قیمت بیت کوین اندکی کاهش پیدا کرد که برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند این نزول قیمتی ریشه در رفتار سرمایه گذاران کوتاه مدت دارد. در واقع سرمایه گذاران کوتاه مدت فرصت را غنیمت شمرده و به همین دلیل به فروش بیت کوین‌هایی که از قبل خریداری کرده‌اند، پرداختند. سرمایه گذاران کوتاه مدت به دنبال کسب سود هستند و به همین دلیل بیت کوین‌های خود را برای فروش عرضه کرده‌اند. همین مسئله کاهش قیمت بیت کوین در روز گذشته را رقم زده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما به طور کلی کارشناسان و فعالان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به شرایط بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بسیار امیدوار هستند. براساس داده‌های پلتفرم تحلیلی کیوسی پی کپیتال، بیت کوین طی یک هفته اخیر کاملا براساس یک الگوی صعودی مورد معامله قرار گرفته است. در حال حاضر فعالان بازار رمزارزها برای انتشار شاخص قیمت مصرف کننده در چهاردهم فوریه انتظار می‌کشند تا قدم بعدی خود را مشخص کنند.

آریاک سفر

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.12 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 1.06 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در یک شبانه روز اخیر 20.63 درصد کم شد و در محدوده 40.02 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیشتر بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم سرآمد این بخش است.

نکات مورد توجه درباره سایت اوکی اکسچنج

وبسایت‌های معتبر ارز دیجیتال، آن دسته از سایت‌هایی هستند که سابقه خوبی در این بازار داشته و بستر امنی را برای معامله انواع رمزارزها فراهم کرده‌اند. اوکی اکسچنج یکی از وبسایت‌های ایرانی مناسب برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال معتبر بازار است که بالغ بر پنج سال انواع خدمات ارزهای دیجیتال را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

علاوه بر سابقه فعالیت مناسب و خدمات متنوع این وبسایت، تیم پشتیبانی حرفه‌ای و کاربلد آن نیز باعث جلب توجه مشتریان شده است. بیشتر از 70 پشتیبان به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان این مجموعه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز