قیمت روز بیت کوین 6 بهمن 1401/ تلاش گاوها برای رساندن رمزارز معروف به قیمت بالاتر

لست سکند

بیت کوین با وجود رشد قیمتی که در روز جاری داشته هنوز نتوانسته مرز 22 هزار دلاری را پشت سر بگذارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 83 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 982 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال روز گذشته در یک مسیر صعودی خوبی قرار گرفته و هدف گاوها بالا بردن قیمت بیت کوین تا مرز 23 هزار دلاری بود، اما چنین اتفاقی رخ نداد. با این وجود برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند گاوهای بازار این امکان را دارند تا قیمت بیت کوین را به سمت کانال 23 هزار دلاری و بالاتر از آن سوق دهند. به گفته یکی از کارشناسان با نام جیم ویکوف، گاوهای بیت کوین هنوز از مزیت فنی کلی کوتاه مدت در میان روند صعودی قیمت در نمودارهای میله‌ای روزانه برخوردار هستند. این موضوع نشان می‌دهد که امکان افزایش قیمت بیت کوین در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شروع صعود قابل توجه قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2023 باعث شده تا سرمایه گذاران نسبت به بازار رمزارزها امیدوار شوند. گذشته از این شروع مناسب، نمودارها و شاخص‌های مختلف حکایت از آن دارد که روند صعودی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال همچنان ادامه خواهد داشت. به همین دلیل سرمایه گذاران بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 2.89 درصد بیشتر شد و به مرز 1.05 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز گذشته 7.55 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 61.20 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بخش عمده‌ای از بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین و سپس اتریوم قرار دارد.

مزیت‌های خرید و فروش رمزارز در سایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در شرایط کنونی برای گروهی سودآور است. کاربران ایرانی که شرایط کنونی را برای معامله انواع ارز دیجیتال مناسب می‌بینند باید به یک سایت معتبر داخلی در این زمینه مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک بستر مناسب برای معامله 700 ارز دیجیتال معتبر بازار است. پشتیبانی مناسب و تمام وقت، کیف پول ارز دیجیتال پشتیبان، امنیت بالا، نرم افزار و اپلیکیشن خرید و فروش رمزارزها برای اندروید و آی اُ اس و امکان واریز و برداشت ریالی از جمله ویژگی‌های قابل توجه سایت اوکی اکسچنج محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز