قیمت روز بیت کوین 4 بهمن 1401/ نگاهی به وضعیت رمزارز معروف از منظر فنی

بیت کوین روز گذشته توانست خود را به بالای کانال 23 هزار دلاری برساند، اما در این محدوده قیمتی ثابت نماند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 17 دلار دیگر افزایش پیدا کرده و به مرز 22 هزار و 876 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که بیت کوین مرز قیمتی 23 هزار دلاری را حفظ کند، تلاش افزایشی‌ها برای تداوم صعود آن بیشتر خواهد شد. اگر بیت کوین به بالای مرز 23 هزار دلاری برسد، احتمالا حرکت خود را به سمت محدوده 23 هزار و 500 دلاری شروع خواهد کرد و در صورت عبور از این محدوده، به سمت کانال 25 هزار دلاری خیز برخواهد داشت. البته برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها بر این باورند در صورتی که قیمت بیت کوین به مقاومت 23 هزار و 400 دلاری برخورد کند، احتمال اصلاح نرخ و ریزش آن وجود دارد. در صورتی که قیمت بیت کوین بعد از برخورد به این محدوده قیمتی دچار اصلاح شود، نزدیک‌ترین سطح حمایتی برای آن در محدوده 22 هزار و 700 دلاری پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به هر حال بیشتر کارشناسان و تحلیلگران بازار نسبت به تداوم رشد قیمتی بیت کوین و بهبود وضعیت آن امیدوار هستند.

آریاک سفر

ارزش بازار جهانی رمزارزها در روز جاری نسبت به دیروز 1.43 درصد رشد پیدا کرد و به مرز 1.06 تریلیون دلار رسید. حجم کل معاملات ارزهای دیجیتال نیز طی شبانه روز گذشته 7.08 درصد بالاتر رفت و در محدوده 56.16 میلیارد دلار قرار گرفت. همچنان بخش عمده بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

به چه دلیل احراز هویت در معاملات رمزارزی حائز اهمیت است؟

اشخاصی که مایل هستند به بازار رمزارزها راه پیدا کنند، ابتدا باید اطلاعات لازم را پیرامون این بازار و خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به دست آورند. بعد از کسب اطلاعات لازم، امکان خرید از صرافی و سایت‌های معتبر وجود دارد. یکی از سایت‌های مناسب برای معامله ارزهای دیجیتال، اوکی اکسچنج است. افرادی که مایل به خرید و فروش رمزارزها و داشتن کیف پول در این سایت هستند، ابتدا باید احراز هویت شوند. فرآیند احراز هویت به دلیل افزایش جرایم این حوزه اهمیت دارد و به نوعی باعث افزایش امنیت اطلاعات کاربران و همچنین جلوگیری از سو استفاده کلاهبرداران می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز