قیمت روز بیت کوین 3 بهمن 1401/ تلاش رمزارز اول برای فتح کانال 23 هزار دلاری

بیت کوین طی چند روز گذشته تلاش کرده کانال 22 هزار دلاری را ترک کند و به محدوده بالاتر قیمتی برسد. روز گذشته این ارز دیجیتال توانست به کانال 23 هزار دلاری برسد، اما به سرعت دچار کاهش قیمت شد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 147 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 22 هزار و 752 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر برخی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند بیت کوین حرکت صعودی دیگری را آغاز کرد است و دوباره به کانال 23 هزار دلاری خواهد رسید. براساس نمودار ساعتی قیمت بیت کوین، یک خط روند صعودی مهم با حمایت 22 هزار دلاری در حال شکل گیری است. در حال حاضر نزدیک‌ترین سطح مقاومت این ارز دیجیتال در محدوده 23 هزار دلاری قرار دارد. در صورتی که این رمزارز بتواند از این محدوده عبور کند، مقاومت 23 هزار و 200 دلاری را پیش رو خواهد داشت. اگر بیت کوین مرز 23 هزار و 200 دلاری را پشت سر بگذارد، امکان صعود قیمتی آن تا محدوده 23 هزار و 500 دلاری فراهم خواهد شد. در شرایطی که بیت کوین از این مرز قیمتی هم عبور کند، احتمالا به سمت کانال 24 هزار دلاری و تست مرز 24 هزار و 500 دلاری خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 13.42 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 52.21 میلیارد دلار رسیده است. مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نیز در مقایسه با دیروز 0.4 درصد کاهش داشته و در محدوده 1.04 تریلیون دلاری قرار دارد. همچنان بیت کوین پیشتاز بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم این بخش را در اختیار گرفته است.

کمیسیون‌های سایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگری به کسب اطلاعات و دانش کافی نیاز دارد. افراد به روش‌های مختلفی امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند. اما کاربران ایرانی در انجام معاملات رمزارزی محدودیت بیشتری دارند و باید از طریق سایت‌های معتبر در این حوزه اقدام کنند. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های داخلی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال معتبر است. کمیسیون‌های دریافتی این سایت کاملا مشخص است و افراد هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنند. اوکی اکسچنج به منظور افتتاح حساب، نگهداری آن، پشتیبانی و بسته شدن حساب‌ها کمیسیونی دریافت نمی‌کند. مبالغ دریافتی مربوط به سفارش گذار، جمع کننده سفارش‌ها و برداشتی‌ها هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز