قیمت روز بیت کوین 1 بهمن 1401/ صعود بیت کوین ادامه دار می‌شود؟

بیت کوین در روز جاری رشد قیمتی زیادی داشت و به مرز 22 هزار دلاری رسید. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 891 دلار افزایش پیدا کرد و در محدوده 22 هزار و 740 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در ماه‌های پایانی سال 2022 دائما در حال عقب نشینی بود و حتی تا کانال 15 هزار دلاری نیز عقب رفت. اما اکنون این رمزارز به مرز جدید قیمتی دست پیدا کرده و در مدار صعودی حرکت می‌کند. صعود قیمت بیت کوین به کانال 22 هزار دلاری یک رکورد جدید برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. نرخ کنونی بیت کوین بالاترین قیمت در پنج ماه اخیر به حساب می‌آید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افزایش نرخ بیت کوین طی 12 ساعت گذشته، عملکرد هفتگی این ارز دیجیتال را بهبود بخشیده است. آخرین داده‌های کوین جکو نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 20 درصد بیشتر شده و همچنین ارزش این رمزارز در یک ماه گذشته 34 درصد بالاتر رفته است.

آریاک سفر

با وجود این رشد قیمتی و بهبود نسبی وضعیت بازار بیت کوین، اما هنوز نرخ این ارز دیجیتال با قله قیمتی که در نوامبر 2021 تجربه کرد، به شدت فاصله دارد. هنوز بیت کوین باید 68 درصد دیگر رشد قیمتی داشته باشد تا بتواند بار دیگر این نرخ را تجربه کند.

هم اکنون ارزش بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 6 درصد افزایش پیدا کرده و به بالای مرز 1 تریلیون دلاری رسیده است. همچنان بیشترین سهم از بازار رمزارزها به بیت کوین اختصاص دارد و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم بازار ارزهای دیجیتال را در دست گرفته است.

اطلاعات معتبر رمزارزها را از کجا کسب کنیم؟

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارند باید اطلاعات کافی را نسبت به ارز دیجیتال مورد نظر خود کسب کنند. کسب این اطلاعات از منابع معتبر بسیار حائز اهمیت است. سایت اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر داخلی است که اطلاعات به روز و معتبری از انواع ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افرادی که مایل به کسب اطلاعات از این سایت هستند، کافی است به آن مراجعه کرده و از بخش وبلاگ آن بهره ببرند. ضمنا کارشناسان خبره این مجموعه مشتریان را در کسب اطلاعات درست درباره ارزهای دیجیتال کمک خواهند کرد. بالغ بر 700 رمزارز در این سایت وجود دارد که اطلاعات تکنیکالی آن‌ها همواره به روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز