قیمت روز بیت کوین 28 دی 1401/ تداوم نوسان بیت کوین در کانال 21 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین امروز نیز در مدار کاهشی حرکت و اندکی در کانال 21 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 106 دلار دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 21 هزار و 263 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین با توجه به اخبار مساعدی که درباره کاهش میزان تورم منتشر شده، توانسته بالای مرز 21 هزار دلاری قرار بگیرد. هدف بعدی این ارز دیجیتال رسیدن به حوالی میانگین متحرک نمایی 200 هفته‌ای است. این میانگین قیمتی 25 هزار دلار اعلام شده که تقریبا 20 درصد بیشتر از سطوح کنونی قیمت این ارز دیجیتال به نظر می‌رسد. کاهش ماهانه تورم و افت قابل توجه تورم کل و خالص سالیانه در آمریکا باعث شده تا معامله گران نسبت به رشد انواع بازارها امیدوار شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه بیت کوین از ابتدای سال جاری رشد خوبی را تجربه کرده، اما داده‌های آن چین بیانگر این است که موسسات مالی و شرکت‌ها همچنان مایل به سرمایه گذاری در بیت کوین نیستند. اخیرا موسسه کریپتو کوانت بیان کرده که مجموع کل بیت کوین‌هایی که توسط شرکت‌های دیجیتالی در حال نگهداری هستند، در ماه‌های اخیر کاهش قابل توجهی داشته است. به همین دلیل به نظر هنوز حجم قابل توجهی سرمایه به بازار رمزارزها وارد نشده است، زیرا سرمایه گذاران با مشاهده رفتار موسسات و شرکت‌های دیجیتالی درباره خرید و نگهداری بیت کوین مردد می‌شوند. با توجه به این موضوع در صورتی که به هر دلیلی شرایط تورم تغییر کند، احتمالا بیت کوین بار دیگر کاهش قیمتی شدیدی را تجربه خواهد کرد.

خدمات و تیم پشتیبانی باتجربه سایت اوکی اکسچنج

افرادی که بدون توجه به رفتار شرکت‌های دیجیتالی، نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند و فرصت کنونی را برای خرید و فروش این رمزارز مناسب می‌بینند، بهتر است از طریق سایت‌های معتبر داخلی به این کار بپردازند. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار است که انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. در جریان معامله ارزهای دیجیتال مختلف در صورتی که مشکل یا مسئله‌ای ایجاد شود، امکان تماس با تیم پشتیبانی این مجموعه وجود دارد. این تیم همه روزهای کاری به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان است. کاربران سایت اوکی اکسچنج از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلفی امکان ارتباط با تیم پشتیبانی را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز