قیمت روز بیت کوین 26 دی 1401/ کاهش جزئی نرخ معروف ترین رمزارز

لست سکند

دیروز سختی استخراج بیت کوین به بالاترین میزان در تاریخ رسید و یک رکورد جدید از رمزارز معروف ثبت شد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 54 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 20 هزار و 820 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سختی استخراج بیت کوین در روز گذشته نسبت به دو روز پیش 10.26 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 37.73 تریلیون هش رسید. این بالاترین میزان سختی استخراج بیت کوین است که در تاریخ بیست و پنجم دی ماه ثبت شد. هم اکنون با توجه به این میزان سختی استخراج بیت کوین، هزینه تولید هر یک واحد این رمزارز 17 هزار و 377 دلار تخمین زده می‌شود. لازم به ذکر است که افزایش سختی استخراج و هزینه تولید، باعث کاهش سود ماینرها خواهد شد و این موضوع روی نرخ بیت کوین اثر منفی خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آمار و ارقام موجود، سختی شبکه بیت کوین طی یک هفته گذشته نقریبا 34.09 تریلیون هش بود. اما دیروز عدد جدیدی از سختی به ثبت رسید، این موضوع نشان می‌دهد که پیدا کردن بلوک بیت کوین بسیار دشوار شده است.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.49 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 973.46 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر 18.18 درصد افت داشت و در محدوده 62.68 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشتر حجم بازار رمزارزها را در اختیار دارد و بعد از آن اتریوم قسمت زیادی از بازار ارزهای دیجیتال را در دست گرفته است.

ویژگی‌های اوکی اکسپنج در یک نگاه

وبسایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از درگاه‌های معتبر برای معامله هر نوع رمزارزی هستند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر داخلی است که در آن امکان معامله بالغ بر 700 ارز دیجیتال وجود دارد. این سایت با بیشتر از چهار سال سابقه انواع خدمات مربوط به معاملات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. داشتن اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال، پشتیبانی مناسب، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش بازار حرفه‌ای، پشتیبانی و تیکت تلفن از جمله مزیت‌های سایت اوکی اکسچنج محسوب می‌شود. بالغ بر 1 میلیون مشتری از سراسر ایران از خدمات سایت اوکی اکسچنج بهره می‌برند. افراد در صورت بروز مشکل یا سوالی در جریان خرید و فروش بیت کوین و سایر معاملات رمزارزها، این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان باتجربه این مجموعه تماس و گفت و گو داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز