قیمت روز بیت کوین 25 دی 1401/ رمزارز معروف همچنان در کانال 20 هزار دلاری است

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 165 دلار کم شد، اما همچنان کانال 20 هزار دلاری را حفظ کرده است. با احتساب این میزان کاهش قیمتی، در حال حاضر نرخ بیت کوین در محدوده 20 هزار و 643 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمت بیت کوین در روز جاری، اما همچنان وضعیت بازار این ارز دیجیتال معروف مناسب است. شاخص ترس و طمع بیت کوین که ابزار سنجش احساسات معامله گران درباره تغییر قیمت است، چندین ماه گذشته دائما در ناحیه ترس و ترس شدید بود و همواره بین این دو قسمت جابجا می‌شد. اکنون بعد از گذشت چند ماه این شاخص از نواحی ذکر شده عبور کرده و در ناحیه خنثی قرار گرفته است. براساس تفاسیر صورت گرفته، ناحیه خنثی، ناحیه‌ای است که احساسات سرمایه گذاران مایل به ترس یا طمع نیست. عدد این شاخص در روز جاری 52 از 100 اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر کارشناسان و فعالان این بازار، تغییر محسوس رخ داده در شاخص ترس و طمع به خاطر جهش قیمتی بیت کوین در روزهای اخیر و قرارگیری آن بالای مرز 20 هزار دلاری اتفاق افتاد.

آریاک سفر

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 9.25 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 989.80 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر 37.39 درصد بیشتر شد و در محدوده 77.55 میلیارد دلار قرار گرفت. همچنان بیشتر حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بخش عمده بازار را در دست دارد.

برخی از ویژگی‌های سایت اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در ایران هستند، باید به سایت فعال در این حوزه مراجعه کنند. سایت اوکی اکسچنج به دلیل ارائه خدمات مناسب در خصوص خرید و فروش انواع ارز دیجیتال گزینه مناسب برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال است. بالغ بر 700 رمزارز در این وبسایت موجود است و این مجموعه تلاش می‌کند تا امنیت حداکثری معاملات هر یک از این ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم آورد. پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. در صورت وجود سوال درباره بازار رمزارزها و خدمات مرتبط با آن، امکان تماس با تیم پشتیبانی این مجموعه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز