خرید و فروش بیت کوین و اتریوم را در کدام صرافی انجام دهیم؟

لست سکند

علاقمندان و فعالان در بازار رمزارزها ابتدا باید اطلاعات لازم را درباره این بازار و جوانب آن به دست آورند، سپس به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. خرید و فروش این رمزارزها به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که از جمله آن‌ها مراجعه به صرافی‌های معتبر و معامله از طریق سایت‌های آنلاین است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انجام معاملات رمزارزها به دقت زیادی احتیاج دارد. برخی بدون توجه به نکات امنیتی و صرفا با هدف به دست آوردن سود بیشتر و بدون توجه به سایر مسائل، به دام کلاهبرداران می‌افتند و تمام سرمایه خود را از دست می‌دهند. به همین منظور باید روش درستی را برای معامله رمزارزها انتخاب کرد.

بهترین صرافی جهانی خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها

ابتدا خرید و فروش رمزارز از طریق صرافی‌های معتبر و شناخته شده انجام می‌شد. صرافی‌های بین المللی زیادی وجود دارند که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر شما را فراهم کرده‌اند. صرافی بایننس یکی از معتبرترین صرافی‌های رمزارز است که بخش زیادی از تراکنش‌های روزانه ارز دیجیتال را از آن خود کرده است. افرادی که قصد خرید از این صرافی یا دیگر صرافی‌های هم تراز را دارند ابتدا باید در آن ثبت نام داشته باشند. بعد از سپری شدن تایید هویت مشتریان، به راحتی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظرتان وجود خواهد داشت.

ایرانی‌ها برای معامله رمزارزها باید به چه سایتی مراجعه کنند؟

اما این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند و به دلیل تحریم گسترده کشورهای غربی علیه ایران، امکان استفاده از خدمات آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل کاربران ایرانی باید از دیگر روش‌ها برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

داخل کشور مجموعه‌های زیادی وجود دارند که امکان معامله رمزارزها را فراهم کرده‌اند، اما همه این مجموعه‌ها معتبر نیستند و فعالیت آن‌ها تحت نظر نهادهای قانونی داخلی قرار ندارد. گاهی این مجموعه‌ها با وعده انجام معاملات رمزارزها با قیمت کمتر، مشتریان را به خود جذب کرده و سرمایه آن‌ها را تصاحب می‌کنند. بنابراین به منظور جلوگیری از کلاهبرداری گسترده و دیگر مشکلات بهتر است به یک مرکز معتبر در این حوزه مراجعه شود.

معامله انواع ارزهای دیجیتال از طریق سایت صرافی

یکی از مجموعه‌های باسابقه در حوزه معاملات رمزارز و دیگر فعالیت‌های مرتبط، سایت صرافی است. مشتریانی که قصد خرید و فروش هر نوع رمزارزی را از طریق این سایت دارند کافی است با چند کلیک به آن مراجعه کرده و بعد از ثبت نام، به انجام معاملات بپردازند.

این مجموعه با داشتن تیم فنی حرفه‌ای براساس تجربه 10 ساله خود توانسته تا حد زیادی امنیت معاملات را برای مشتریان خود فراهم آورد. در صورتی که در فرآیند انجام معاملات و دیگر مسائل مربوطه مشکلی ایجاد شود، تیم پشتیبانی مجموعه پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود. کاربران از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین و تیکت به راحتی امکان ارتباط با تیم پشتیبانی صرافی را خواهند داشت.

تمامی افراد حقیقی و حقوقی علاقمند به بازار رمزارزها که احراز هویت آن‌ها به صورت کامل انجام شده و حداقل 18 سال سن دارند، امکان انجام معامله را از طریق سایت صرافی خواهند داشت. ضمنا ارائه کارت ملی برای متقاضیان ثبت نام در سایت صرافی ضروری است.

برخی از ویژگی‌های وبسایت صرافی

همه خرید و فروش رمزارزی و نرخ‌های نمایش داده شده در تابلو قیمت و لیست مارکت‌ها بدون واسطه و لحظه‌ای هستند. بنابراین مشتریان مطمئن هستند که تمام معاملات این مجموعه بدون کارمزد پنهانی اتفاق می‌افتد. بعد از هر معامله رمزارزی، کاربران به راحتی امکان مشاهده میزان کارمزدها را دارند.

امنیت و سرعت بالای معاملات، امکان انجام معاملات و واریز و برداشت ارزی به صورت شبانه روزی، برگزاری طرح‌ها و جشنواره‌های فصلی و اهدای جوایز، فعالیت تحت نظارت کامل پلیس فتا، تنوع بالا در تعداد ارزهای دیجیتال قابل معامله و افزودن ارزهای محبوب و معتبر به صورت دوره‌ای، تلاش در ارائه نرخ‌های کاملا رقابتی و منصفانه نسبت به سایر پلتفرم‌های معاملاتی و … از دیگر ویژگی‌های مهم سایت صرافی محسوب می‌شوند.

سایت صرافی استارتاپی در زمینه ارزهای دیجیتال است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در تلاش است تا بستری امن و سریع را برای معامله انواع ارزهای دیجیتال فراهم کند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز