قیمت روز بیت کوین 27 دی 1401/ قرارگیری نرخ رمزارز معروف در کانال 21 هزار دلاری

لست سکند

بازار رمزارزها امروز نوسانی بود با این حال همچنان وضعیت آن نسبت به مدت مشابه سال 2022 بهبود پیدا کرده و به نظر کارشناسان این وضعیت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. امروز قیمت بیت کوین در مقایسه با روز قبل 0.56 درصد کاهش پیدا کرده و در مرز 21 هزار و 180 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان در بازار ریسک پذیر رمزارزها موردی عادی است، اما با توجه به ریزش‌های مداوم نرخ این ارز دیجیتال معروف در سال گذشته، دل نگرانی معامله گران از نوسان‌های این بخش زیاد شده است. با این حال بسیاری از فعالان شناخته شده این بازار نسبت به آینده آن امیدوار هستند. اخیرا آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی اسکای بریدج، سال 2023 را «سال بازیابی» بیت کوین نامیده است. به عقیده اسکاراموچی، تا دو الی سه سال آینده، برترین رمزارز بازار در محدوده قیمتی 50 هزار تا 100 هزار دلار معامله خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر اسکاراموچی، نج کدریک، مدیرعامل جهانی صرافی بیت استمپ، نیز نظری مشابه دارد. کدریک معتقد است به دلیل روند صعودی که ممکن است طی چند سال آینده اتفاق بیفتاد، علاقه سرمایه گذاران نهادی به این ارز دیجیتال بیشتر شده است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 1.17 درصد رشد پیدا کرده و به مرز 989.7 میلیارد دلاری رسیده است. حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال در یک شبانه روز اخیر 9.61 درصد کاهش داشته است و در محدوده 46.7 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیشتر بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین قرار دارد. بعد از آن اتریوم بیشترین حجم بازار رمزارزها را در اختیار گرفته است.

نحوه معامله رمزارزها در اوکی اکسچنج

برخی از فعالان و معامله گران شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانند. در صورتی که ساکن ایران هستید باید معامله رمزارزها را از طریق سایت داخلی انجام دهید. اوکی اکسچنج یک سایت معتبر در زمینه خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. افراد به منظور معامله رمزارز مورد نظر خود باید وارد صفحه اصلی اوکی اکسچنج شوند، روی دکمه ثبت نام کلیک کنند.

بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و احراز هویت، امکان شارژ کیف پول ارز دیجیتال و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال وجود دارد. افراد از طریق سایت اوکی اکسچنج گذشته از بیت کوین، امکان معامله 699 رمزارز دیگر را نیز خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز