قیمت روز بیت کوین 29 دی 1401/ نزول پادشاه رمزارزها به کانال پایین تر

بیت کوین که در دو روز گذشته به کانال 21 هزار دلاری صعود کرده بود، نتوانست این مرز قیمتی را حفظ کند و باز هم در محدوده 20 هزار دلاری قرار گرفت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 92 دلار کاهش داشت و به مرز 20 هزار و 788 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رفت و برگشت قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد، اما رفتار معامله گران و فعالان بازار نشان می‌دهد که این رمزارز محدوده خطرناک قیمتی را پشت سر گذاشته است. البته برخی از تحلیلگران معتقدند تا زمانی که قیمت بیت کوین از یک مرز خاص عبور نکند، هنوز خطر ریزش بیشتر برای این رمزارز وجود دارد. نعیم اسلم، تحلیلگر بروکر آوا ترید، بیان کرده که مرز 30 هزار دلاری محدوده تعیین کننده‌ای برای گاوهای بیت کوین است و در صورت عبور از این مرز قیمتی، شرایط بازار این ارز دیجیتال رو به بهبود بیشتری خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر اسلم، در صورتی که بیت کوین بتواند محدوده 30 هزار دلاری را باز پس بگیرد و آن را حفظ کند، به مراتب اعتماد سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد و روند صعودی دیگری تقویت خواهد شد. شکستن این مرز قیمتی باعث خوش بینی خواهد شد، اما به هر حال مسئله عنوان شده تنها یک پیش بینی است و ممکن است با وجود شکسته شدن این محدوده باز هم اتفاق مورد نظر روی ندهد و نرخ بیت کوین عقب نشینی داشته باشد. به همین دلیل علاقمندان و معامله گران باید دقت داشته باشند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

آریاک سفر

کاربران ایرانی رمزارزها باید از چه طریقی اقدام کنند؟

در صورتی که به هر دلیلی مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال در شرایط کنونی هستید، چند روش برای انجام معاملات در این بازار وجود دارد. یکی از این روش‌ها مراجعه به صرافی‌های معتبر بین المللی و معامله ارز دیجیتال مورد نظر است.

روش دیگر مراجعه به وبسایت‌های معتبر است که این روش برای کاربران ایرانی کارآیی دارد. زیرا کاربران ایران به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده از خدمات صرافی‌های بین المللی را ندارند. اوکی اکسچنج یک سایت کاربردی داخلی در حوزه معاملات رمزارزی و مسائل مرتبط با آن است. این سایت همواره تلاش کرده تمامی خدمات رمزارزی را در بستری امن و مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز