قیمت روز بیت کوین 5 بهمن 1401/ حبس رمزارز برتر بازار در کانال 22 هزار دلاری

بیت کوین همچنان در کانال قیمتی 22 هزار دلاری دست و پا می‌زند و همچنان نتوانسته مرز 23 هزار دلاری را به دست آورد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 301 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 681 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی رشد قیمتی را تجربه کرد و طی مدت زمان کوتاهی از مرز 16 هزار دلاری به کانال 20 هزار دلاری شیفت کرد. هنوز برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها نسبت به تداوم این روند صعودی شک دارند و معتقدند این صعود رخ داده در کوتاه مدت یا میان مدت دوام نخواهد آورد. در خصوص رشد قیمت رخ داده و صعود بازار رمزارزها جیمز ادواردز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در شرکت فین تک استرالیایی فایندر، اعلام کرده که دلایل پذیرش تله گاوی قوی‌تر است و به سرمایه گذاران هشدار داده که افزایش قیمت رخ داده شاید تنها برای مدت کوتاهی دوام داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ادواردز بیان کرده که به نظر رشد قیمتی بیت کوین از احساسات مثبتی بهره منده شده که از جاهای دیگر سرچشمه می‌گیرد و به همین دلیل نمی‌توان نسبت به تداوم این صعود نرخ در بلندمدت امیدوار بود.

آریاک سفر

مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 3.31 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 1.02 تریلیون دلاری رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در یک شبانه روز 0.97 درصد بیشتر شده و در محدوده 56.77 میلیارد دلار قرار دارد. همچنان بیت کوین بیشترین حجم بازار رمزارزها را در اختیار دارد و بعد از آن اتریوم بخش زیادی از بازار را در اختیار گرفته است.

خرید و فروش رمزارزها در بستری امن

خرید و فروش بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر باید به روش اصولی و درست انجام شود. کاربران ایرانی که مایل به معامله انواع ارز دیجیتال هستند باید از طریق سایت‌های معتبر نسبت به این امر اقدام کنند. اوکی اکسچنج با به کارگیری آخرین متد روز دنیا و بهره مندی از سیستم امنیتی مناسب، توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. بالغ بر 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. در صورتی که در جریان معاملات رمزارزی مشکلی برای کاربران ایجاد شود یا سوالی داشته باشند، تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج پاسخگوی آن‌ها خواهد بود. بالغ بر 70 نفر به صورت شبانه روزی در تیم پشتیبانی این مجموعه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز