تدکس به دانشگاه علامه طباطبایی رسید

لست سکند

رویداد تدکس دانشگاه علامه طباطبایی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این تدکس با موضوع «امید و مسئولیت» 28 آذرماه از ساعت 18 فعالیت خود را آغاز می‌کند. در این رویداد علینقلی مشایخی، موسس و استادتمام دانشکدۀ مدیریت دانشگاه شریف، مهران داوری، معمار و مدیرعامل تهران‌پلتفرم، امیرحسین تکیان، مدیرگروه سلامت جهان و سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، افسانه احسانی، فعال اکوتوریسم، مصطفی کلامی‌هریس، مدیرعامل فرادرس، محسن ایرجی، آموزگار فیزیک و نجوم، رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه و اسماعیل آذری‌نژاد، فعال ادبیات کودک و نوجوان، به سخنرانی خواهند پرداخت. میزبان این رویداد نیز سیاوش صفاریان‌پور است.
سخنرانی‌ها به زبان فارسی خواهد بود. پس از برگزاری رویداد، محتوای سخنرانی‌ها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. افراد علاقمند به این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

محمد انصاری، دانشجوی رشته برنامه‌ریزی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی تهران که برگزارکننده این رویداد است، در گفتگویی که روز گذشته با وبنا داشت، گفت: این تدکس با این هدف تهیه شد که ایده‌هایی را از افرادی بشنویم که زمانی خودشان امید و مسئولیت‌پذیری را تجربه کرده‌ باشند و از تجربه خود در داشتن امید و مسئولیت در شرایط سخت بگویند. سخنران‌ها افراد موفق حوزه‌های مختلف هستند که هر کدام از زاویه دید خود به بحث امید و مسئولیت خواهند پرداخت.
وی افزود: برای نمونه مهران داوری که معمار است از شهرسازی در شرایط بحران خواهد گفت. پروفسور امیرحسین تکیان که استاد سیاستگذاری سلامت است در مورد امید و مسئولیت در دوران پاندمی کرونا صحبت خواهد کرد. افسانه احسانی از وظیفه ما در قبال بافت تاریخی و میراث فرهنگی می‌گوید. مصطفی کلامی، مدیرعامل فرادرس در مورد مسئولیت ما در قبال یادگیری و انتقال دانش و مهارت به نسل جدید خواهد گفت.
انصاری در پایان اظهار داشت: معتقدیم توسعه و بهروزی یک جامعه به جز در صورت مسئولیت پذیری و امیدواری افراد جامعه اتفاق نخواهد افتاد. درست است که شرایط جامعه به لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بد است ولی مردم باید وظیفه خود را در قبال جامعه انجام دهند و مسئولیت سهم خود برای تغییر شرایط را قبول کنند.
انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز