۷ نکته جالب درباره گروه فن ‌آوا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هلدینگ فن‌آوا یک مرکز تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پرداخت الکترونیک و حوزه‌های مرتبط با موارد ذکر شده است. این مجموعه سعی می‌کند تا با استفاده از فناوری، سرمایه‌ انسانی و دانش سازمانی موجود، در راستای کسب‌وکار حوزه پرداخت، ارتباطات، نرم‌افزار و خدمات فنی و بازرگانی به مشتریان خود، اعم از سازمان‌ها، افراد حقیقی و نهادها و ارگان‌های دولتی محصولات باکیفیت و مناسب ارائه دهد.

کاماپرس در ادامه ۷ نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که مطالعه آن برای علاقمندان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و به‌خصوص حوزه پرداخت الکترونیک مفید است؛

1. شرکت فن‌آوا، فاوا، در سال 1381 با سرمایه اولیه 1 میلیارد تومان تاسیس شد. این مجموعه سهامی‌عام است. مرکزیت این شرکت در تهران قرار دارد و هم‌اکنون مدیرعامل آن حمیدرضا نائینی است.

2. فاوا در چهار حوزه کسب و کاری-پرداخت الکترونیک، ارتباطات، فنی و مهندسی و نرم‌افزار- مشغول به فعالیت است. محصولات و خدمات این مجموعه در حوزه‌های بانک، بیمه و سرمایه، تامین تجهیزات، صنعت‌ومعدن، خدمات شهروندی، ارتباطات و مخابرات و … ارائه می‌شود.

3. شرکت‌های زیر مجموعه‌ فاوا شامل فن‌آوا کارت، داده‌پردازی فن‌آوا، ارتباطات کوه نور و داده سامانه فن آوا است. مجموعه‌های شبکه گستر فن آوا، فن آوا ماهواره و تضمین گستر فن آوا دیگر نهادهای وابسته به این مجموعه هستند.

راز آسمان پایتخت

4. برخی از مشتریان این مجموعه شامل نهاد ریاست جمهوری، وزارت نیرو، بانک کشاورزی، دانشگاه علم و صنعت، شرکت مخابرات ایران، سایپا یدک و … است.

۵. سهام این شرکت با نماد فن‌آوا در فرابورس عرضه می‌شود. سهام این مجموعه در گروه رایانه و زیرگروه سایر فعالیت‌های رایانه‌ای قرار دارد. مجمع عمومی عادی سال 1398 این شرکت در خردادماه سال جاری برگزار و به ازای هر سهم 100 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد.

۶. فاوا تاکنون توانسته است رتبه 222 در بین شرکت‌های برتر ایران طبق گزارش سازمان مدیریت صنعتی، رتبه یک گواهی شورای عالی انفورماتیک در تمام زمینه‌ها، نشان برترین شرکت ایرانی فعال در حوزه فناوری اطلاعات، گواهی اهتمام به کیفیت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و …. را کسب کند.

۷. این مجموعه در سال جاری موفق به کسب گواهینامه افتا شد؛ این مدرک تاییدیه‌ای در حوزه خدمات عملیاتی با گرایش آزمون و ارزیابی امنیتی است.  همچنین گروه فن‌آوا در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران که امسال برگزار شد، حضور داشت.

مرتبط با : فن آوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز