۵ لپ تاپ پرفروش ایسوس برای استفاده در اداره

۵ لپ تاپ پرفروش ایسوس برای استفاده در اداره
تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روند کارهای اداری، انتخاب یک لپ‌تاپ کارآمد است. برند ایسوس که از جمله مطرح‌ترین برندهای موجود در بازار است مرتبا لپ‌تاپ های با کارایی و امکانات مختلف و با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کند. از جمله این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به آن‌هایی اشاره کرد که برای کارهای اداری و استفاده در ادارات مناسب هستند که علاوه بر قیمت مناسب، باید سخت‌افزار و نرم‌افزار معقولی نیز داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل از پس کارهای اداری برآیند.

کاماپرس در این گزارش، پنج لپ‌تاپ پرفروش ایسوس برای استفاده در اداره را معرفی ‌کرده است.

1-لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EP

این لپ‌تاپ ایسوس یکی از انواع لپ تاپ پرفروش ایسوس به شمار می‌رود که به‌عنوان یک راه‌حل ایده‌آل برای کارهای خانگی و اداری طراحی شده است. این مدل که متعلق به سری لپ‌تاپ‌های VivoBook است، با نام R565 ترکیبی هماهنگ از عملکرد و ظرافت را در خود جای‌داده است. این لپ‌تاپ تنها ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد که آن را به یک گزینه ایده‌آل برای حمل‌ونقل تبدیل کرده است. این لپ‌تاپ که از پلاستیک بادوام ساخته شده، زیبایی‌ را با استحکام ترکیب کرده و صفحه‌کلید سایز بزرگ آن همراه با نور پس‌زمینه، حس راحتی را به کاربران القا می‌کند.

لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EP در زمستان 1402 به قیمت ۳۵ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EP

راز آسمان پایتخت

2-لپ تاپ ایسوس X515EP

این مدل لپ‌تاپ، به عنوان یک محصول ایده­آل و یک لپ تاپ پرفروش ایسوس برای انجام کارهای خانگی و اداری به شمار می‌رود. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۸ کیلوگرم و بدنه پلاستیکی براق و بادوام جایگاه خوبی در بین کاربران برای خود دست‌وپا کرده است. این لپ‌تاپ ایسوس دارای پردازنده Intel Tiger Lake Core i5 می‌باشد که دارای چهار هسته و هشت رشته نیز هست. همچنین این مدل ایسوس در فرکانس ۲.۴ تا ۴.۲ گیگاهرتز کار می‌کند که آن را برای اجرای چند برنامه هم‌زمان مناسب می‌سازد. قابلیت‌های پردازشی این لپ‌تاپ با ۱۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز، با گزینه ارتقا تا حداکثر ۲۰ گیگابایت، افزایش‌ یافته و عملکردی روان را برای برنامه‌های مختلف تضمین می‌کند.

لپ تاپ ایسوس X515EP به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

لپ تاپ ایسوس X515EP

3-لپ تاپ ایسوس X1502ZA

این لپ‌تاپ ایسوس، بخشی از سری لپ‌تاپ‌های  VivoBookاست که به‌عنوان یک راه‌حل خوب برای کاربردهای خانگی و اداری خودنمایی می‌کند. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۷ کیلوگرم و بدنه پلاستیکی بادوام، خود را بیش‌ازپیش برای استفاده‌های اداری مناسب کرده است. این لپ‌تاپ دارای یک پردازنده Core i7 اینتل از نسل 12 بوده که ۱۴ هسته و ۲۰ رشته دارد. این پردازنده با عملکرد در محدوده فرکانس ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز، عملکرد بالایی را برای انواع نیازها تضمین می‌کند. این لپ تاپ پرفروش ایسوس با ۲۴ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و یک ترابایتSSD ، حافظه و ظرفیت‌های ذخیره‌سازی فراوانی به کاربران ارائه می‌دهد.

لپ تاپ ایسوس X1502ZA  به قیمت ۳۵ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان به فروش می­رسد.

4-لپ تاپ ایسوس VivoBook X1502ZA

این لپ‌تاپ ایسوس، یک لپ‌تاپ پر کاربرد بوده که هم برای مصارف خانگی و هم برای کارهای اداری مناسب است. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۷ کیلوگرم و بدنه پلاستیکی بادوام جایگاه خوبی را در بین مدل‌های موجود در بازار برای خود دست‌وپا کرده است. این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i3 با شش هسته و هشت رشته، در فرکانس CPU  از ۱.۲ تا ۴.۴ گیگاهرتز کار می‌کند. این لپ تاپ پرفروش ایسوس با چهار گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز (قابل ارتقا تا ۱۲ گیگابایت) و ۲۵۶ گیگابایتSSD ، یکی از گزینه‌های ایده‌آل موجود در بازار است. لپ تاپ ایسوس VivoBook X1502ZA به قیمت ۱۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook X1502ZA

5-لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 X1605VA

این لپ‌تاپ ایسوس، کی از گزینه‌های موجود برای مصارف خانگی و اداری است. این لپ تاپ پرفروش ایسوس با وزن ۱.۸۸ کیلوگرم و ساختار بدنه آلومینیومی و پلاستیکی، نه‌تنها بادوام است، بلکه ظرافت خوبی هم دارد. این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i5 از سریRaptor Lake ، به‌ویژه مدل 13500H با ۱۲ هسته و ۱۶ رشته، در فرکانس CPU از ۲.۶ تا ۴.۷ گیگاهرتز کار می‌کند.

لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 X1605VA به قیمت ۳۴ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 X1605VA

اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند.

برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز لپ تاپ می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز