۱۱ نکته که می‌خواهید درباره اروم آدا بدانید

مجموعه صنعتی «اروم آدا» ابتدا با هدف تولید رب گوجه فرنگی تاسیس شد، اما رفته رفته با توجه به نیاز مشتریان و سیاست‌های شرکت، توسعه یافت؛ تا آنجا که در حال حاضر در این مجموعه 185 نوع محصول تولید می‌شود.

در ادامه کاماپرس سعی دارد در ۱۱ نکته مهم‌ترین اطلاعات شرکت اروم آدا را برای علاقمندان به تولید صنایع غذایی بیان کند؛

۱. شرکت اروم آدا در 9 کیلومتری شهر ارومیه، جاده سنتو واقع است، این کارخانه در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع و 19 هزار و 500 متر مربع زیربنا، قرار دارد.

۲. این شرکت در سال 1370، با هدف تولید انواع مواد غذایی، شروع به تولید کرد. اروم آدا در آغاز انواع رب گوجه فرنگی تولید می‌کرد اما به مرور زمان، با توجه به نیاز مشتریان و به‌منظور توسعه و پیشرفت شرکت، تعداد و تنوع محصولات تولیدی خود را افزایش داد.

۳. موسسین شرکت اروم‌آدا حسن انتظار- مدیرعامل فعلی شرکت- حاج عزیزاله انتظار و حاج حسین انتظار هستند.

راز آسمان پایتخت

۴. شرکت اروم آدا دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، نشان بین‌المللی حلال و گواهینامه بین‌المللی سازمان غذا و داروی آمریکا است.

۵. انواع محصولات اروم آدا شامل رب گوجه فرنگی، سس مایونز، سس کچاپ، کمپوت، کنسرو، عسل، مرباجات، شربت، شیره انگور، آبمیوه، آبلیمو، آبغوره، ترشیجات، خیارشور، پوره، پوره میوه‌جات، کنسانتره، و محصولات فله‌ای می‌شود.

۶. این شرکت هم‌اکنون به کشورهایی نظیر کانادا، سوئد، آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند، روسیه، روسیه سفید، آلمان، استرالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، عراق، کویت، عربستان سعودی، نیجریه، کنیا، تانزانیا، بحرین و… صادرات دارد.

۷. شرکت اروم آدا که شعارش «محصولات اروم‌آدا، محبوب خانواده‌ها» است، در بیشتر استان‌های کشور از جمله آذربایجان غربی و شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان، مرکزی، همدان، اردبیل، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد نمایندگی فروش دارد.

۸. اروم‌آدا به عنوان کارآفرین برتر و واحد نمونه استانی سال 9۵ و همینطور پیشکسوت صنعت استان آذربایجان غربی سال 95 شناخته شده است. همچنین در فستیوال مربا که سال ۲۰۱۵ در کشور آذربایجان برگزار شد، توانست رتبه سوم را در بخش بین‌الملل کسب کند.

۹. از جمله اهداف شرکت اروم آدا می‌توان به عرضه محصولات قابل رقابت در بازار داخلی و خارجی، صادرات محصول به کشورهای مختلف و همچنین حضور سالانه در نمایشگاه‌های خارجی اشاره کرد. این شرکت تولید محصولات پیشنهادی مشتریان را نیز در دستور کار خود دارد؛ البته به شرطی که تولید این محصولات مقرون به صرفه باشند.

۱۰. حسن انتظار، مدیرعامل شرکت اروم آدا معتقد است وظیفه اصلی یک کارآفرین ساخت یک نام تجاری محکم و نیرومند، و نگهداری از آن است؛ کیفیت قرار نیست یک شبه اتفاق بیفتند، این سبک تولید است که تمام نشدنی است. با تبلیغ می‌توان به یک برند مطرح تبدیل شد، اما فقط کیفیت پایدار محصولات می‌تواند یک برند را ماندگار کند.

۱۱. یکی از امکانات جالبی که روی وب‌سایت اروم آدا برای علاقمندان تعبیه شده، امکان مشاهده آنلاین سالن شماره یک کارخانه اروم آداست.

مرتبط با : اروم آدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز