۱۱ نکته برای آشنایی با نرم افزار پولیتو

« نرم افزار پولیتو » توسط شرکت ایده ترسیم رادمان- سهامی خاص- در سال 1396 ارائه شد. این نرم افزار به صورت رسمی کار خود را در حوزه کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی آغاز کرد. پولیتو یک واژه ترکیبی از «پول بعلاوه تو» به معنی «دارائی تو یا موجودی تو» است. این برنامه به پشتوانه عقد قرارداد همکاری مجموعه ایده ترسیم رادمان با شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و بانک انصار شکل گرفت. در پولیتو سعی شده تا از تکنولوژی روز دنیا استفاده شود.

کاماپرس در ادامه 11 نکته از این نرم افزار را برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک و علاقمندان به آن مطرح می‌کند؛

1. احمد وطنی و محمدعلی کرمی از هم بنیانگذاران پولیتو هستند. حوزه اختصاصی فعالیت این مجموعه کیف پول الکترونیک است.

2. امکان پرداخت موبایلی بدون ارائه کارت بانکی، انجام تراکنش‌‍‌های شهروندی سریع، پس انداز و … از دیگر خدمات این مجموعه است.

3. افراد زیر 18 سال مجاز به عضویت در اپلیکیشن پولیتو و استفاده از خدمات آن نیستند. همچنین استفاده از چند نام کاربری برای یک شخص در این نرم افزار ممنوع است. در صورت بروز هر یک از این موارد تخلف، شناسه کاربری شخص خطا کار توقیف می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. میزان شارژ کیف پول کاربر در واقع میزان مبلغی است که افراد به عنوان قرض در اختیار این برنامه می‌گذارند. این مبلغ به منظور ارائه خدمات اولیه برای متقاضیان دریافت می‌شود.

5. طبق سیاست امنیت اطلاعات این نرم افزار به حفظ اطلاعات خصوصی کاربران و مخفی نگهداشتن آن‌ها نزد خود متعهد است. همچنین این برنامه همواره خود را موظف به پیاده سازی از آخرین الگوریتم‌های امنیتی می‌داند.

6. پولیتو در دومین چالش نوآوری توسن در سال 1395 حضور داشت. در رویداد ذکر شده، تیم این برنامه از نظر فنی به عنوان تیم اول انتخاب شد.

7. وبلاگ این نرم افزار حاوی مطالبی درباره مجوز پرداخت یاری، چگونگی ربودن کارت بانکی، اطلاعات بانکی و خودپردازهای آن و … است.

8. مجموعه‌های فینوتک، تیوا، بورسیه شغلی دانش آموزی زریاد و توسن به عنوان همکاران برنامه پولیتو شناخته می‌شوند.

9. متقاضیان نیازمند به درگاه پرداخت یا خدمات پولیتو برای اپلیکیشن یا وب سایت خود، امکان استفاده از وب سرویس‌های این برنامه را دارند.

10. این نرم افزار با مجموعه‌هایی مانند بانک انصار و درگاه سامان کیش در زمینه تامین امنیت اپلیکیشن و تراکنش‌ها همکاری می‌کند.

11. اپلیکیشن پولیتو از طریق سیپ اَپ، اناردونی، گوگل پلی، ایران اپس، مایکت، لینک مستقیم نسخه اندروید و … قابل دریافت است.

مرتبط با : پولیتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز