یارانه بگیران بانک ملی، کارت اعتباری می‌گیرند

لست سکند

‌کارت اعتباری بانک ملی ایران با دارا بودن سقف اعتبار بیش از 5 میلیون تومان برای کسانی که از این بانک یارانه می‌گیرند، در دسترس قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، بر این اساس کاربران در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامل رفاه و افق کوروش می‌توانند با کمک اپلیکیشن ایوا پرداخت را انجام دهند. با اتمام خرید، اپراتور فروشگاه صورت‌حساب پرداختی را به صورت کیوآر بارکد درمی‌آورد و کاربر صورتحساب اسکن شده را با اپ ایوا در گوشی تلفن همراه انجام می‌دهد. در این طرح لازم نیست از کارت فیزیکی استفاده شود.

تقریباً 60 میلیون حساب فعال بانک ملی موجود است که امکان استفاده از اپلیکیشن ایوا را دارند. خدمات ایوا شامل: امکان ثبت امضاء الکترونیک، پرداخت تسهیلات، صدور کارت اعتبار الکترونیکی، افتتاح حساب، صدور دسته چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب آن، مسدودی کارت، مشاهده آنلاین نرخ ارز است. این سرویس‌ها به صورت غیرحضوری، 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته برای کاربران ارائه می‌شود. نشان‌بانک جدیدترین خدمت این اپلیکیشن است که در 28 مردادماه 1399 راه‌اندازی شد. در این سرویس خدماتی شامل نشان اعتباری و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز