گسترش هر چه بیشتر بازار رمزارز تتر در آرژانتین

تترلند-کاماپرس

استفاده از تتر در مناطق مختلف قاره آمریکا در حال گسترش است و اکنون آرژانتین این رمزارز را برای پرداخت مواد غذایی قبول کرده است. خریداران مواد غذایی در بازار مرکزی بوینوس آیرس، در حال حاضر این امکان را دارند تا با تتر هزینه خریدهای خود را بپردازند. هم‌اکنون قیمت روز تتر یک دلار است و مردم تمامی کشورها با چنین نرخی آن را خرید و فروش می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، هر ماهه در بازار مرکزی بوئنوس آیرس 106 هزار تن میوه و سبزیجات تازه فروخته می‌شود. با قبول مقامات مسئول این کشور و امکان پرداخت هزینه خرید این محصولات با تتر، احتمالا رمزارز مذکور به تدریج به بازوی حیاتی اقتصاد محلی آرژانتین تبدیل شود. این اقدام باعث پذیرش بیشتر مردم و رونق هر چه بیشتر بازار تتر و دیگر ارزهای دیجیتال خواهد شد و روی قیمت روز تتر موثر خواهد بود.

در کل این ارز دیجیتال به دلیل ویژگی‌هایی اعم از سرعت بالا، کارمزد کم برای انتقال و ثبات نسبی قیمتی مورد توجه دولت‌های مختلف و معامله گران بازار رمزارزها قرار دارد.

تمامی معامله گران، اعم از مبتدی و حرفه‌ای، در سراسر دنیا همواره به این رمزارز توجه دارند و قیمت روز تتر را مورد بررسی قرار می‌دهند. زیرا یکی از مهم‌ترین نیازهای معامله گران حرفه‌ای، توانایی انتقال سرمایه بین صرافی‌ها و بازارهای گوناگون است و هر چه این توانایی بیشتر باشد، سود زیادی به دست خواهد آمد. از آنجایی که تتر در کمترین زمان ممکن و با کارمزد کم منتقل می‌شود و هزینه خرید آن نسبت به دیگر رمزارزهای برتر بازار ناچیز است، بهترین گزینه برای کسب سود در بلندمدت و استفاده از بسترهای مختلف اقتصادی محسوب می‌شود.

قیمت روز تتر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

خرید و فروش راحت تتر در سایت

همانطور که قبلا اشاره شد، تتر از جمله رمزارزهایی است که برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت مناسب است و معامله گران با خرید آن نگران از دست دادن ارزش سرمایه خود نیستند.

در صورتی که فردی قصد خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید، ابتدا بهتر است سایت مطمئن برای چک کردن قیمت روز تتر و معامله آن را پیدا کنید سپس به این کار بپردازید. اکس نوین یک بستر مناسب برای خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری است. خریداران تتر با استفاده از این سایت در یک لحظه با صرافی هوشمند ایکس نوین این رمزارز را می‌خرند. ضمنا این سایت برای هر کاربر یک کیف پول اختصاصی تدارک دیده و در صورت فروش، تسویه حساب آن‌ها از طریق بانک سامان، بلوبانک، آینده، پارسیان، ملی و ملت به صورت آنی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز