گران‌ قیمت‌ ترین گوشی ‌های سامسونگ در دیجی کالا

گوشی هوشمند- کاماپرس

در فهرست گران قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ، گوشی‌های تاشو از سهم قابل توجهی برخوردارند. کافی است نگاهی کوتاه به چند مدل اخیر این برند بیندازید تا سامسونگ یک بار دیگر به شما ثابت کند که خلاقیتش پایان ناپذیر است.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، گران قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی زد فولد 4  (Galaxy Z Fold4)

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 75 میلیون و 300 هزار تومان است. صفحه نمایش 7.6 اینچی این گوشی تاشو بسیار باکیفیت است و پردازنده قدرتمند این گوشی هم خیال شما را از بابت راحتی اجرای بازی‌های سنگین راحت می‌کند. وزن این گوشی پرچمدار 263 گرم و علی رغم طراحی مناسبی که دارد، هنگام استفاده طولانی مدت، دست شما را خسته خواهد کرد. دوربین سه گانه این گوشی علاوه بر عکاسی با دوربین جلو، برای عکاسی سلفی هم مناسب است. این گوشی سامسونگ قابلیت دریافت کارت حافظه ندارد؛ ویژگی‌ای که به نظر می‌رسد سامسونگ آن را از اپل وام گرفته باشد.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 23 اولترا  (Galaxy S23 Ultra)

قیمت این گوشی سامسونگ 62 میلیون و 899 هزار تومان است. استفاده سامسونگ از شیشه بازیافتی، پلاستیک بازیافتی و لایه PET بازیافتی برای ساخت این گوشی، باعث می‌شود تصور کنیم این گوشی سامسونگ مخصوص طرفداران محیط زیست طراحی شده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا خودش را به شما ثابت می‌کند. دوربین این موبایل از آزمون سخت عکاسی در شب هم سربلند بیرون می‌آید. ترکیب ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت این گوشی با پردازنده کم مصرف، باعث افزایش طول عمر مفید باتری شده است.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی زد فولد 3 فایو جی  (Galaxy Z Fold3 5G)

قیمت این گوشی سامسونگ 61 میلیون و 900 هزار تومان است. صفحه نمایش ثانویه این گوشی خانواده Fold در حالت تا شده، کیفیت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. استفاده از مواد مرغوب برای ساخت این گوشی، باعث شده تا در برابر آب مقاوم باشد. بنابراین اگر شناگر ماهری هستید، می‌توانید این گوشی سامسونگ را تا عمق یک و نیم متری آب با خود همراه کنید و مطمئن باشید که تا 30 دقیقه دوام می‌آورد.

صفحه نمایش 6.2 اینچی و باکیفیت این گوشی شما را از ارائه یک عملکرد خوب و روان ناامید نخواهد کرد. وزن 271 گرمی این گوشی در هنگام استفاده مداوم دست شما را خسته می‌کند؛ بنابراین گزینه چندان مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت نیست.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 22 اولترا فایو جی  (Galaxy S22 Ultra 5G)

قیمت این گوشی پرچمدار که سال میلادی گذشته معرفی شد، 48 میلیون تومان است. صفحه نمایش این گوشی هم مثل تمام گوشی‌های پرچمدار قدرتمند است و در کنار پردازنده‌ای قوی، توانایی اجرای بی‌دردسر تمام بازی‌های سنگین را دارد. سنسورهای قوی دوربین چهارگانه این گوشی سامسونگ، شما را از لذت عکاسی بهره‌مند خواهند کرد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. اما این گوشی بدون آداپتور شارژر عرضه شده است؛ ویژگی نه چندان خوشایندی دیگری که شاید سامسونگ آن را از اپل الگو گرفته باشد.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

 

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ 4  (Galaxy Z Flip4)

قیمت این گوشی تاشو، 44 میلیون و 780 هزار تومان است. نسبت به گوشی‌های معرفی شده در بالا، این گوشی از وزن سبک‌تر 187 گرم استفاده کرده است و بنابراین گزینه مناسبی برای کسانی است که مدام از گوشی خود استفاده می‌کنند. در حالی که چالش اصلی و مهم گوشی‌های هوشمند تاشو، موفقیت در ارائه صفحه نمایشی خوب است، صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی سامسونگ، یکی از باکیفیت‌ترین‌هاست و به شما امکان لذت بردن از بازی‌ها و تماشای ویدیوهای باکیفیت را می‌دهد. سنسورهای قدرتمند این دوربین، خیال شما را از کیفیت عالی عکس‌های‌تان راحت می‌کند.

گوشی سامسونگ- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گران‌ قیمت‌ ترین گوشی ‌های سامسونگ در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز