گران ترین هود آشپزخانه امرسان در بازار چه قیمتی دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

هودها در آشپزخانه بالا اجاق گاز نصب می‌شوند و بسیاری از افراد گمان می‌کنند که فقط جنبه زینتی دارند. در حالی که هنگام آشپزی بو نامطبوع و چربی در هوا پخش می‌شود و در این شرایط هودها با داشتن قدرت تهویه منجر به به مکش دود، بو غذا و بخار به خارج از خانه این مشکل را حل می‌کنند. هود جزو لوازم برقی بادوام است و معمولا تا چندین سال نیاز به تعمیر نخواهد داشت. گران‌ترین هودها دارای دوام طولانی‌تر و امکانات بیشتری هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنچ مدل از گران‌ترین هودهای امرسان موجود در بازار می‌پردازد:

هود گوفر مدل آمتیست

این هود به رنگ مشکی استیل و از جنس شیشه مقاوم به زیبایی طراحی شده است و به خوبی در یک آشپزخانه مدرن هارمونی ایجاد می‌کند. پنل لمسی تنظیمات این محصول در بدنه آن تعبیه شده است و کاربری آسانی دارد. این هود جزو هودهای مورب و شیشه‌دار دسته‌بندی می‌شود و قابلیت نصب فیلتر ذغالی و و بدون دودکش را دارد.

موتور توربو ایتالیایی استفاده‌شده در این دستگاه، قدرت مکش بالا 450 متر مکعب بر ساعت دارد و در عین حال فقط 63 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این هود دارای فیلتر آلومینیومی قابل جدا شدن و شست‌وشو است. هود آمتیست به قیمت 49 میلیون و 122 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هود گوفر مدل نیکولو

این هود با شیشه نشکن و استیل مشکی رنگ به صورت مدرن طراحی شده است و پنل تنظیمات لمسی استفاده از آن را راحت کرده است. این هود دارای عرض 90 سانتی‌متر است که می‌توان آن را بالای اجاق‌ گازهایی با همین عرض و یا کمتر نصب کرد. ظاهر شومینه‌ای این هود بسیار شیک است و می‌تواند به آشپزخانه جلوه بدهد.

راز آسمان پایتخت

موتور توربو ایتالیایی استفاده شده در این محصول، از جنس مواد پروپیلن‌ الیافدار ساخته شده و قدرت مکش 700 متر مکعب در ساعت دارد. موتور این هود قابلیت کارکرد در چهار سرعت متفاوت را دارد و کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را تنظیم کنند. این محصول به قیمت 46 میلیون 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

هود پارديک پلاس

این هود در انواع مورب دسته‌بندی می‌شود و پنل تنظیمات آن به صورت لمسی است. یکی از قابلیت‌های این محصول قابلیت کنترل از راه دور است. فیلتر استفاده شده در این محصول از سه لایه آلومینیومی تشکیل شده که به راحتی قابل شستن است. موتور توربو چهار دور تعبیه‌شده در این دستگاه، دارای قدرت مکش 700 متر مکعب در ساعت است و با این حال کمتر از 60 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. همچنین این هود دارای تایمر 15 دقیقه‌ای و لامپ ال ای دی است و به قیمت 42 میلیون و 802 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هود گوفر مدل کالیما

این هود دارای طراحی مورب و از نوع شومینه‌ای است که متناسب با آشپزخانه‌های مدرن طراحی شده است. هودهای مورب علاوه بر زیبایی، قدرت جذب دود بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. این دستگاه از شیشه رفلکس ساخته شده است که به این هود ظاهر زیبایی می‌دهد.

صفحه نمایش این دستگاه دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و سایر ویژگی‌ها نمایش می‌دهد و امکان تغییر تنظیمات را برای کاربران فراهم می‌کند. این دستگاه دارای قدرت مکش 700 متر مکعب در ساعت است و سه دور کارکرد موتور دارد. این هود به قیمت 40 میلیون و 860 هزار تومان به فروش می‌رسد.

هود گوفر مدل جوان

این هود دارای عرض 90 سانتی‌متر است و برای نصب بر اجاق گازهای همین اندازه و یا کوچکتر مناسب است. این هود به صورت چهارگوش است و قسمت اصلی که مکش هوا را به عهده دارد، به شکل چهارضلعی برجسته در وسط هود قرار گرفته است. این مدل از انوع هودهای روکار محسوب می‌شود و پنل تنظیمات هود به صورت لمسی است. همچنین در کنار هود یک ریموت کنترل نیز به کاربران عرضه می‌شود تا استفاده از آن راحت‌تر شود. این هود دارای سنسور تشخیص دود است و موتور آن سه دور کارکرد دارد. این محصول به قیمت 34 میلیون و 515 هزار تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : امرسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز