کیبو برترین آشپزخانه صنعتی مطابق با استانداردهای روز در شمال تهران

آشپزخانه صنعتی-کاماپرس
لست سکند

کیبو مجهز به پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات آشپزخانه‌ای صنعتی است که امکان ثبت سفارش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و سنتی را با تیراژی بالغ بر ۵ هزار پرس در روز برای کلیه شهروندان تهرانی فراهم کرده‌است.

این آشپزخانه بزرگ در یکی از بهترین مناطق تجاری و اداری شمال شهر تهران (محله میرداماد) واقع شده‌است که نه تنها افزاد ساکن در این محدوده می‌توانند از طعم لذیذ غذاهای متنوع آن بهره‌مند شوند، بلکه با تمهیدات مسئولانه مدیریت این کترینگ باسابقه، سایر دوستداران غذاهای سالم و باکیفیت ساکن در محله‌های دیگر نیز می‌توانند از طریق وبسایت رسمی این کترینگ و یا دسترسی به اپلیکیشن‌هایی هم‌چون اسنپ فود و… سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در بسته بندی‌های کاملا بهداشتی درب منزل یا محل کار خود دریافت کنند.

کیبو به عنوان بزرگترین آشپزخانه صنعتی شمال تهران با بیش از ده سال سابقه در عرصه تهیه و تولید انواع غذاها به لطف تیم ماهر، خلاق و باتجربه خود توانسته ‌است یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را برای مشتریان عزیز خود از جای جای شهر تهران فراهم کند. به این ترتیب تمام شهروندان تهرانی این امکان را دارند که غذای مورد علاقه‌شان را با توجه به شرایط جسمی، نوع رژیم، سلیقه و طبع خود سفارش دهند.

منو غذای کیبو شامل انواع غذاهای سنتی، فرنگی، محلی و ایرانی است که در سبک‌های مختلف رژیمی، معمولی و سرخ شده سرو می‌شود. علاوه بر غذای اصلی شما می‌توانید به لیست متنوعی از دسرها، پیش‌غذاها، فینگر فودها و نوشیدنی‌های مختلف این کترینگ دسترسی داشته ‌باشید.

از آنجائیکه این کترینگ مشهور تمام شاخصه‌های یک آشپزخانه صنعتی استاندارد اعم از داشتن جواز کسب معتبر، منوی آنالیز شده، فضای پخت‌وپز بزرگ، ابزارهای مدرن و پیشرفته، محیط کاملا بهداشتی، استفاده از مواد اولیه درجه یک، حضور کارکنان و آشپزهای ماهر، سرو غذاهای سالم و مغذی و … را دارد به گزینه‌ای محبوب در میان صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و سازمان‌های اداری تبدیل شده‌است.

راز آسمان پایتخت

کیبو برترین آشپزخانه -کاما پرس

این مزایا در کنار ارائه انواع غذا با قیمت‌هایی کاملا منصفانه و رقابتی، کیبو را از دیگر کترینگ‌های منطقه متمایز کرده‌است. برای ثبت سفارش انواع غذای شرکتی، مجالس ترحیم، تولد و مهمانی‌های خود همین حالا با شماره مستقیم ۴۳۰۰۰۰۴۲ تماس بگیرید و از میان منوی غذاهای خوشمزه و خوش طعم این آشپزخانه بزرگ صنعتی بهترین آن را سفارش داده و میل کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیبو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز