کنایه اینستاگرامی مدیر روابط عمومی بورس به مشوقان فروش سهام عدالت

لست سکند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در صفحه اینستاگرام خود با ارزنده توصیف کردن سهام عدالت، به مشوقان فروش سهام عدالت کنایه زد و  نوشت: شاید هم برخی بدشان نیاید، این جنس مرغوب را ارزان بخرند!

به گزارش کاماپرس، تب فروش سهام عدالت این روزها بسیار داغ است و دولت نیز در پاسخ به این تب و تاب راهکارهایی برای فروش زودهنگام سهام عدالت عملیاتی کرده است. فروش سهام عدالت موافقان و مخالفانی دارد که هر یک نقطه نظرات کارشناسی خود را در این باره بیان می کنند.
دکتر یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران نیز پستی در شبکه اجتماعی خود مبنی بر توصیه به حفظ سهام عدالت توسط دارندگان این سهام منتشر کرد.

فلاح که مدیرعاملی شرکت اطلاع‌رسانی بورس را نیز به عهده دارد، در استوری اینستاگرام خود خطاب به دارندگان سهام عدالت نوشت: دولت می‌خواهد بخشی از سهام عدالت قابلیت نقدشوندگی پیدا کند؛ این تصمیم برای آن دسته از هموطنانی است، که به هر دلیل نیاز مالی دارند. بدانیم سهام عدالت ارزش خوبی پیدا کرده است و ارزش افزوده فراوانی برای دارندگانش به وجود خواهد آورد.

وی در ادامه نوشت: با این سهام ارزنده باید ماندگاری و صبوری را تمرین کرد تا طعم شیرین بازدهی را چشید، البته مردم و دارندگان سهام عدالت با هوش هستند و تحت تاثیر برخی هیاهوها قرار نمی گیرند. برخی این روزها رهنمودهای عجیب و غریب می‌دهند. کاش اجازه دهیم مردم خود تصمیم بگیرند، تا ببینیم چه تعداد از دارندگان سهام عدالت، می‌خواهند جنس مرغوبشان را بفروشند. شاید هم برخی بدشان نیاید، این جنس مرغوب را ارزان بخرند … .

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز