کلاب هاوس فیلتر می شود؟

شبکه اجتماعی کلاب هاوس این روزها طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است، شبکه ای که شایعات فیلتر شدن آن طرفدارانش را نگران کرده است.

به گزارش کاماپرس، شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، فضایی گفت‌وگو محور را برای کاربران فراهم کرده و افراد می‌توانند با حضور در اتاق‌های گفت‌وگوی آن درباره موضوع های مختلف صحبت کنند. برخی از سیاستمداران نیز از این پلتفرم برای گفت‌گوی بی‌واسطه با مردم استفاده می‌کنند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات یکی از این سیاستمداران است که علاقه زیادی به جمع ها و اتاقهای گفتگو کلاب هاوس دارد. او درباره شایعات فیلتر شدن این شبکه اجتماعی جدید گفت: بعید می‌دانم برنامه‌ای برای فیلتر شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس وجود داشته باشد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

وزیر ارتباطات عصر چهارشنبه در یکی از اتاق‌های گفتگوی شبکه اجتماعی کلاب هاوس شرکت کرد به سوالات تعدادی از کاربران درباره این پلتفرم پاسخ داد.
آذری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا مکالمات و صحبت‌های گروه‌ها در کلاب هاوس ضبط می‌شود گفت: هر کسی که در این کلاب است می‌تواند صحبت‌های گروه‌ها را ضبط کند یعنی بحث آزاد و آشکاری است چون صحبت‌ها در یک محیط عمومی اتفاق می‌افتد.

راز آسمان پایتخت

البته همه باید طبیعتا ادب را در هر فضایی رعایت کنند چون جمع یک جمع عمومی است و احترام همدیگر را نگه دارند. حضور در این کلاب مانند مواجه در جلسات حضوری است.

او همچنین درباره شایعات زیادی که این روزها درباره فیلتر شدن کلاب هاوس شنیده می شود ، با تاکید بر این‌که بعید می‌داند برنامه‌ای برای فیلتر این شبکه وجود داشته باشد اعلام کرد تا به حال چنین چیزی مطرح نشده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : کلاب هاوسمحمدجواد آذری جهرمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز