کدام صرافی کمترین کارمزد را برای خرید و فروش رمز ارز دریافت می کند؟

تحریم خدمات مرتبط با ارز دیجیتال و مسائل این‌چنینی باعث می‌شود تا نرخ کارمزد صرافی‌های ایرانی افزایش پیدا کند. در صورتی که فردی مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند باید معتبرترین صرافی با کارمزد منصفانه را انتخاب کرده و به معامله بپردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارمزد که با نام هزینه‌های معاملاتی نیز شناخته می‌شوند در هر دو معامله فیات-رمزارز و رمزارز- رمزارز لحاظ می‌شوند و یکی از منابع اصلی درآمد صرافی‌های دیجیتال هستند. تعرفه کارمزد برای صرافی‌های معتبر جهانی نیز متفاوت است. معمولا خدمات ارائه شده توسط صرافی‌ها موجب می‌شود تا هزینه کارمزدها تفاوت پیدا کند. معمولا صرافی‌های درجه یک دنیا به دلیل ارائه خدمات امنیتی مناسب و فراهم کردن شرایط مساعد برای معاملات رمزارزی، کارمزد بیشتری از مشتریان خود دریافت می‌کنند. البته هزینه کارمزد معاملات رمزارزها، گذشته از مسائل امنیتی، به نوع ارز دیجیتال و موارد دیگر نیز مربوط می‌شود. به هر حال تفاوت کارمزد دریافتی در بین صرافی‌های خارجی نیز مشهود است.

میزان کارمزد سایت‌های ایرانی چقدر است؟

اما میزان کارمزد سایت‌های رمزارزی ایران گذشته از مسئله تامین بستر مناسب امنیتی، به دلیل محدودیت‌های مختلف ممکن است تفاوت بیشتری داشته باشد. کاربران در حین خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود باید به این موضوع توجه داشته باشند که هیچ وبسایت معتبری با کارمزد صفر خدمات ارائه نمی‌دهد و در صورت مواجه با چنین سایت‌های احتمال کلاهبرداری زیاد است.

صرافی‌های ارز دیجیتال به منظور جذب کاربر به صورت سالیانه تخفیفاتی در کارمزد‌های دریافتی خود لحاظ می‌کنند. این مسئله باعث خواهد شد تا سرمایه گذاران بیشتری جذب صرافی شوند. البته صرافی‌های ایرانی به منظور تشویق و جذب کاربر از کارمزدهای رقابتی استفاده می‌کنند. میزان کارمزد صرافی‌های ایرانی به نوع تراکنش، سطح کاربری، مبلغ تراکنش و مواردی از این قبیل بستگی دارد. در صورتی که فردی مایل به استفاده از خدمات مناسب صرافی رمزارزی داخلی هستند باید چند وبسایت معتبر را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس با پرداخت یک هزینه معقول به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای مورد نظر خود بپردازند.

راز آسمان پایتخت

مقدار کارمزد صرافی‌های ایرانی بین 0.2 درصد تا 1.5 درصد متغیر است و بسته به خدماتی که وبسایت‌های رمزارزی ارائه می‌دهند این مقدار کارمزد متفاوت خواهد بود. براساس بررسی‌های صورت رگفته، هم اکنون صرافی بیتستان با 1.5 درصد کارمزد بیشترین مقدار هزینه را از کاربران خود دریافت می‌کند.

کارمزد خدمات و معاملات سایت صرافی چقدر است؟

سایت صرافی یکی از سایت‌های معتبر ایرانی است که خدمات مختلف رمزارزی را با کارمزد شفاف و منصفانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کارمزد معاملات خرید و فروش رمزارز در سایت صرافی با توجه به سطح کاربری کاربران محاسبه می‌شود و بین 0.2 درصد تا 1 درصد متغیر است. سطوح کاربری با توجه به عوامل متعددی مانند تایید احراز هویت، حجم واریز ریالی و حجم معاملات و … قابل ارتقا هستند. کاربران سایت صرافی به منظور آگاهی از سطح کاربری کافی است از داخل پنل خود، گزینه سطح کاربری را انتخاب کنند تا به میزان سطوح دست پیدا کنند.

صرافی بابت برداشت رمزارزها از مشتریان خود کارمزدی دریافت نمی‌کند و تنها کارمزدهای پرداختی این سایت مربوط به فی شبکه یا کارمزد بلاکچین است که توسط شبکه ارز تعیین و دریافت خواهد شد.

علاقمندان برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود بعد از مراجعه به وبسایت صرافی این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به گزینه مورد نظر، ارز دیجیتال مورد نظرشان را معامله کنند. در جریان خرید و فروش ارز دیجیتال مختلف تمامی هزینه‌ها و کارمزدها قابل مشاهده خواهد بود. معمولا تمامی هزینه‌ها و کارمزدها در این سایت به خوبی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز