کارگران جا مانده از سهام عدالت سهامدار می‌شوند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد، کارگران جا مانده از سهام عدالت به زودی سهامدار می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، با اینکه ۴۹ میلیون نفر از مردم ایران سهام عدالت دارند اما به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خیلی از افراد کم درآمد جامعه و بسیاری از کارگران از دریافت این سهام محروم مانده اند. اما حالا خبر خوب این است که سهام عدالت به شش دهک کم درآمد جامعه تعلق می گیرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره کسانی که از دریافت سهام عدالت محروم هستند، گفت:« علیرغم شروع واگذاری از سال ۸۵، بسیاری از مستحقان از جمله افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کارگران از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند.

در کمیسیون اقتصادی مجلس آماری گرفته‌ایم و طی آن دریافتیم حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد، فاقد سهام عدالت هستند. حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افراد تحت پوشش بهزیستی نیز فاقد سهام هستند. کارگران هم بخش زیادی، سهام نگرفته‌اند. این اعداد، اعداد بزرگی است.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

کارگران در طرح جاماندگان سهام عدالت

به گزارش کارگر آنلاین، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه توضیح داد:« در مجلس بحث کردیم و طرح «جاماندگان سهام عدالت» تدوین و در صحن، اعلام وصول شد. پنج، شش جلسه کار کردیم و جمع بندی این بود که با اولویت دهک‌های کم درآمد به ویژه جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی، سهام عدالت اختصاص یابد.

طرح در کمیسیون اقتصادی تصویب شده و به صحن علنی مجلس رفته است. پس قولی که ما به مردم داده بودیم، انجام شده و اگر در صحن علنی و شورای نگهبان نیز تصویب شود، به زودی همه کسانی که جزو شش دهک کم درآمد جامعه هستند و به هر دلیلی از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند، این سهام را خواهند گرفت.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کارگران جا مانده از سهام عدالت سهامدار می‌شوند

  1. برادران ابدانی گفته:

    با سلام ما آن موقع کارگر بودیم به ما گفتند کارگران نمی توانند ثبت نام کنند . اما دیدم کسانی که تمام دنیا به نامشان بود تونستند ثبت نام کنند و موفق هم شدند.

  2. غلامعلی رسولی گفته:

    چند سالی هست که این قولها رامی دهین ولی هنوز خبری نیست تو را خدابه حرفتان واقف باشین امثال ما چند نوبت این سهام را گرفتن ولی سهم ما چی که شرمنده خانواده پنچ نفره هستیم یه گوشی من نمی توانم برای بچه ام بگیریم کلا از درس ومشق عقب مونده اون دانش آموز خیلی زرنگ حیف نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز