کارمزد وام 50 میلیون تومانی اتوبوسرانان چقدر است؟

لست سکند

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از اعطای وام 50 میلیون تومانی به رانندگان بخش خصوصی همکار با این شرکت خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمود ترفع اعلام کرده که توافقاتی بین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی و بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام شده که بر اساس آن تسهیلات ویژه‌ای به رانندگان بخش خصوصی پرداخت می‌شود.

به گفته ترفع، متقاضیان دریافت این وام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط دریافت تسهیلات مذکور و ثبت نام برای آن، از طریق شرکت خصوصی تحت پوشش خود اقدام کنند. مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه است که به اتوبوسرانان بخش خصوصی پرداخت خواهد شد.

اخبار روز وام های بانکی را پی بگیرید:

راز آسمان پایتخت

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از رانندگان

اواخر سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از رانندگان تاکسی و اتوبوس با یک شرکت بیمه‌ای و اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی سراسر کشور تفاهم نامه همکاری برای ارائه وام قرض الحسنه پوشش‌های بیمه‌ای امضا کرد. بر اساس آن تفاهم نامه هم بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب کارت اعتباری تا سقف 3 میلیون تومان در حوزه تاکسیرانی و تا حداکثر 6 میلیون تومان در حوزه اتوبوسرانی، تسهیلات قرض الحسنه صفر درصدی به واجدان شرایط پرداخت کرد.

یکی از ابعاد این پوشش‌های بیمه‌ای، بیمه درمان تاکسیرانان و اتوبوسرانان و افراد تحت تکفل آنان بود. این نوع تسهیلات هم قرار بود در قالب 12 قسط ماهیانه بازپرداخت شود. اهمیت دریافت این نوع بیمه‌ها از این لحاظ بود که هر چند تامین هزینه‌های بیمه‌های تکمیلی مختلف برای رانندگان کار دشواری تلقی می‌شود، اما نداشتن این بیمه‌ها در صورت بروز حادثه هزینه‌های سنگین‌تری را برای افراد دربردارد.

این طرح با هدف کاهش همین هزینه‌ها اجرایی شد و از آن استقبال خوبی هم به عمل آمد. حال بار دیگر بانک مهر در همکاری با سازمان اتوبوسرانی تسهیلات جدیدی را برای زندگی بهتر اتوبوسرانان ارائه داده است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز