وام سهام عدالت را چطور بگیریم؟

لست سکند

دارندگان سهام عدالت که تاکنون سهام خود را نفروخته‌اند، این امکان را دارند که از بانک تجارت یا ملی تا سقف هفت میلیون تومان وامی در قالب کارت اعتباری خرید دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک های ملی و تجارت کارت رفاهی تا سقف هفت میلیون تومان را به دارندگان سهام عدالت اعطا می‌‌کنند. افراد واجد شرایط باید ابتدا در سامانه سجام ثبت نام، مراحل احراز هویت را طی کرده و سپس در بانک مورد نظر نام نویسی کنند. طبق اطلاعات موجود، دریافت کنندگان این کارت از طریق بانک تجارت امکان خرید از کلیه فروشگاه‌ها را دارند. اما دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت بانک ملی می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد همین بانک خرید داشته باشند.

متقاضیان واجد شرایط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت پس از ثبت نام در سجام، از طریق بازگشایی حساب در یکی از دو بانک ملی و تجارت و استفاده از اپلیکیشن‌های زمرد یا ایوا می‌توانند دریافت این تسهیلات را پیگیری کنند.

متقاضیان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت باید قبل از ورود به سامانه بانک و تکمیل فرآیند ثبت نام، تغییر کارگزاری ناظر را در پرتفوی سهام عدالت خود فعال کنند. در صورتی که افراد با مدیریت مستقیم خود توقیف سهام را انجام داده یا افراد فقط یک سهم از پرتفوی سهام عدالت خود را فروخته باشند، دیگر قادر به دریافت کارت اعتباری نخواهند بود.

راز آسمان پایتخت

اخبار روز وام‌های بانکی را دنبال کنید:

شرایط تسویه اقساط کارت اعتباری سهام عدالت

شرایط مورد نظر این کارت اعتباری اندکی متفاوت است و بسته به توان بازپرداخت افراد متقاضی تغییر می‌کند. اگر دریافت کنندگان این کارت بتوانند تا قبل از پایان اولین ماه سررسید، مبلغ را بازگردانند، این مبلغ قرض‌الحسنه محسوب می‌شود. در غیر این صورت وام مذکور به تسهیلات سه ساله تبدیل خواهد شد. برای این تسهیلات هم نرخ سود 18 درصد در نظر گرفته شده است.

در صورتی که سهامداران نتوانند به تعهدات خود در قبال بازپرداخت مبالغ کارت‌های اعتباری عمل کنند، سهام عدالت آن‌ها توسط بانک به فروش می‌رسد تا جبران این مورد شود.

مرتبط با : بانک تجارتبانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز