کارت اعتباری سهام عدالت و یک اشتباه بزرگ رسانه‌ای

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رسانه‌های معتبری همچون ایرنا، همشهری‌آنلاین، اعتماد آنلاین در حالی امروز با هیجان از ارایه کارت اعتباری سهام عدالت در هفته آینده خبر دادند که اصلا چنین خبری در کار نیست.

به گزارش کاماپرس، امروز رسانه‌ها با استناد به توییت حسین سلاح‌ورزی، نائب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران به نقل از وی نوشتند: از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می‌ماند.

این در حالی است که حسین سلاح‌ورزی این متن را حدود دو ماه قبل یعنی در روز جمعه 9 خرداد توییت کرده بود و از آن زمان تاکنون هشت هفته گذشته و هیچ خبری از کارت اعتباری نشده است. به نظر می‌رسد این توییت قدیمی توسط یک رسانه نامعتبر به عنوان یک خبر جدید در فضای شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده و در پی آن خبرنگاران رسانه‌ها معتبر نادانسته و بدون هیچ جستجویی این متن قدیمی و سوخته را با هیجان و آب و تاب فراوان بازنشر داده‌اند.

جای تاسف و تعجب است که رسانه‌های معتبر چطور بدون پرداختن به پیشینه یک خبر اقدام به نشر چنین خبری می‌کنند. انتظار این است که خبرنگاران حداقل یک تماس ساده با حسین سلاح‌ورزی بگیرند و از او بپرسند چطور پس از هشت هفته دوباره یک خبر قدیمی که اصلا محقق نشد، دوباره به نقل از او در حال انتشار در رسانه‌ها است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : حسین سلاح ورزی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کارت اعتباری سهام عدالت و یک اشتباه بزرگ رسانه‌ای

  1. امجد گفته:

    باعرض معذرت حرف های این مسولین مانند … شده هر لحظه ای یه حرفی میزنن و هیچ عملی درکار نیست ..گفتن سهام عدالت و بفروشین سه چهار روزه پولش و میدن الان داره هفتاد هشتاد روز میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز