سهام عدالت هفته گذشته چقدر سود کرد؟

سهام عدالت 532 هزار تومانی که دارایی اولیه بسیاری از مشمولان این سهام به شمار می رود طی هفته گذشته -با افزایش ارزش مواجه شد و سود 450 هزار تومانی نصیب سهامداران عدالت کرد.

به گزارش کاماپرس هفته گذشته بورس روزهای پر افت و خیزی داشت و در برخی روزها شاخص بورس قرمز شد و عقب نشینی کرد. به این ترتیب سهامداران عدالت در هفته گذشته طعم کاهش ارزش دارایی ها را نیز در برخی روزها چشیدند اما با بررسی روند کلی هفته مشخص می شود که سهام عدالت در هفته نه چندان پر رونق بورس هم برای سهامداران خود افزایش دارایی را به ارمغان آورده است.

نکته قابل توجه این که تعداد قابل توجهی از سهامداران عدالتی که سهام خود را در ابتدای امکان فروش 30 درصدی فروخته اند هنوز پولی دریافت نکرده اند و مشخص نیست پولی که بابت فروش سهام به آنها پرداخت می شود بر اساس نرخ سهام در کدام مقطع زمانی از بازار است. همین امر انتقادات فراوانی از سوی این سهامداران به روند فروش سهامشان در پی داشته است.

2/3 درصد بازدهی هفته قبل سهام عدالت

بنابه اعلام تسنیم، بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه 1 مرداد ارزش سهام عدالتشان به 19 میلیون و 634 هزار و 548 تومان رسیده است.

آریاک سفر

در ابتدای معاملات هفته جاری ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 19 میلیون و 184 هزار و 457 تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته 2.3 درصد سود معادل 450 هزار و 91 تومان عاید سهامداران عدالت شده است.

در هفته پیش از آن سود 13 درصدی عاید سهامداران عدالت شده بود که بر این اساس روند رشد سهام عدالت طی هفته قبل بسیار کند شده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

شایان ذکر است؛ با توجه به متنوع بودن سبد سهام عدالت رشد و نزول بورس تاثیر نسبتا متعادلی بر افزایش و کاهش ارزش این سهام دارد.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سهام عدالت هفته گذشته چقدر سود کرد؟

  1. مجتبی گفته:

    سلام دوستان به کارگزاری که بانکتون باهاش کار میکنه زنگ بزنید و پیگیری کنید من این کارو کردم راهنماییم کرد فعلا که 1 میلیون برام ریختن تا بعد گفت خورد خورد میریزن. من بانک پاسارگاد بودم که میشه کارگزاری فارابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز