کاربرد دستگاه پرکن بشکه و گالن پرکن وزنی

تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از محصولات در دسته مواد صنعتی ، شیمیایی ، غذایی و پتروشیمی در حالت مایع با احجام بالا در ظروف بشکه و گالن به بازار عرضه می‌شوند. بسته بندی مایعات یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان به شمار می‌رود چرا که در برابر ضربات، شیوه حمل و نگهداری نیاز به مراقبت بیشتری دارند . استفاده از دستگاه بشکه پرکن  مایعات در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد میباشد .

دستگاه بشکه پرکن وزنی

دستگاه پرکن بشکه وزنی جهت بسته بندی و پرکردن انواع مایعات رقیق و غلیط و اشتعال زا کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد ، این دستگاه بصورت خطی در دو مدل نیمه اتومات و تمام اتوماتیک برای بشکه های تکی و پالتی عمل پرکردن مایعات با یک وزن مشخص را انجام میدهد . دستگاه بشکه پرکن وزنی دارای چهار لودسل جهت وزن کردن مایعاع هنگام پرکردن بشکه میباشد ، لودسل ها به یک صفحه نمایشگر وزن متصل میباشند ، دستگاه پرکن بشکه دارای یک پمپ با دبی بالا می‌باشد که راندمان پرکردن بشکه را بالا ببرید. بشکه ها بصورت پالتی یا تکی توسط کارگر یا لیفتراک روی رولیکی قرارداده می‌شوند و هنگامیکه به نقطه مورد نظرمی‌رسند توقف می‌کنند. نازل داخل بشکه هدایت میشود و با دستور فرمان PLC اقدام به پرکردن بشکه می‌کند. پس از پر شدن بشکها و بسته شدن درب آن نوارنقاله حرکت میکند و با شیب ملایم که برای آن در نظرگرفته شده  روی زمین انتقال داده می‌شود ، در این حالت میتوان بشکه ها را به لیفتراک جا به جا کرد.

سازنده دستگاه پرکن بشکه

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده انواع ماشین آلات بسته بندی و پرکن مایعات در تیپ و مدل های مختلف اهم از پرکن ثقلی ، پرکن پمپی ، پرکن سیلندر پیستونی و دستگاه بشکه پرکن و گالن پرکن وزنی در ظرفیت ها متفاوت میباشد .

دستگاه بشکه پرکن نیمه اتومات – تکی

این مدل از دستگاه پرکن بشکه جهت پرکردن انواع مایعات رقیق و غلیظ داخل بشکه بصورت تکی میباشد . سیستم اندازه گیری حجم مورد نظر بصورت وزنی میباشد. بشکه بوسیله لیفتراک یا توسط اپراتور بر روی صفحه و زیر نازل قرار میگیرد ، سپس اپراتور با هدایت نازل به دهانه ورودی بشکه و فرمان استارت عمل پرکردن مایعات صورت میگیرد ، دستگاه بشکه پرکن نیمه اتومات تک بشه ای میتواند دارای نوار نقاله ورودی و خروجی جهت تسهیل در امر پرکردن مایعات باشد .

راز آسمان پایتخت

دستگاه بشکه پرکن پالتی

دستگاه پرکن بشکه پالتی دارای یک پمپ با دبی بالا می‌باشد که سرعت و راندامان پرکردن بشکه را بالا میبرد. بشکه ها بصورت پالتی توسط کارگر یا لیفتراک روی نوارنقاله رولیکی قرارداده می‌شوند ، اپراتور دکل نازلها را به ورودی بشکه ها هدایت میکنده و فرمان پرکردن مایع به داخل بشکه را با فشار داده کلید استارت میدهد .اپراتور این عمل را برای تمامی بشکه های روی پالت انجام میدهد تا بشکه ها سر وزن و حجم دقیق مایع مورد نظر را پر کننده . معمولا برای دستگاه بشکه پرکن پالتی نوار نقاله رولیکی ورودی و خروجی تعبیه میشود .

و همچنین میتوان پالت بشکه ها را با پالت بر روی رولیک و نشیمن گاه مورد نظر جهت پرکردن قراردارد ، البته قراردادن بشکه های پالتی روی رولیک توسط لیفتراک میبایست خیلی دقیق و بدون هر گونه ضربه زدن باشد تا لودسل های تعبیه شده در زیر صفحه رولیک دچار مشکل نشود . پس از پر شدن بشکه ها و بسته شدن درب آن ،  نوارنقاله حرکت میکند و با شیب ملایم که برای آن در نظرگرفته شده روی زمین انتقال داده می‌شود ، در این حالت میتوان بشکه ها را به لیفتراک جا به جا کرد.

کاربرد دستگاه بشکه پرکن

دستگاه پرکن بشکه جهت بسته بندی و پرکردن انواع مایعات رقیق و غلیظ صنعتی و خوراکی کاربرد دارد.

  • انواع روغن های موتور و صنعتی ، روغنهای خوراکی
  • انواع مشتقات نفتی ، گازوییل و بنزین ، ضد یخ
  • انواع حلال ها ، استون ، تینر و مواد شیمیایی
  • انواع مواد شوینده ، مایع دستشویی و ظرفشویی
  • انواع مایعات خوراکی ، اسانس و کنستانتره

مشخصات ​دستگاه بشکه پرکن ماشین سازی به آفرین

  • سیستم کنترل توزین اتوماتیک
  • دارای دقت و سرعت پرکنی بالا
  • عملکرد فوق العاده با کاربری آسان
  • افزایش بهره وری و کیفیت در محصول نهایی
  • دارای ستون متحرک ( جهت تنظیم ارتفاع  (
  • دارای چکه گیر جهت جلوگیری از لیک کردن و آلودگی محیط
  • دارای طراحی ویژه جهت ورود نازل به درون بشکه
  • قابل استفاده برای بشکه های متفاوت از نظر قطر دهانه و ارتفاع
  • قابلیت کارکرد جهت انواع مایعات رقیق و نیمه غلیظ
  • قابلیت سفارش نقاله قبل و بعد از دستگاه
  •  قابلیت پرکنی از ته بشکه
  • قابلیت قراردادن دستگاه داخل کانوپی ( کانتینر ) و مونیتورینگ اتومات بدون دخالت دست

قیمت دستگاه بشکه پرکن به آفرین

قیمت دستگاه بشکه پرکن به عواملی زیادی بستگی دارد ، اتومات یا نیمه اتومات بودن ، دارشتن مخزن ثانویه ، نوع پمپ و دارا بودن رولیک و همچنین استفاده از ملزومات ضد جرقه جهت مایعات اشتعال زا ، لطفا جهت مشاوره و اطلاع دقیق از قیمتها با ماشین سازی به آفرین تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : به آفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کاربرد دستگاه پرکن بشکه و گالن پرکن وزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز