چگونه به صورت آنلاین بیمه عمر ثبت نام کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افراد در شرایط مختلف به دنبال ایجاد آرامش و شرایط مالی خوب، برای خود و اطرافیانشان هستند. یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تأمین آتیه مالی بیمه عمر و تشکیل سرمایه به صورت آنلاین در بانک‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اغلب افراد با بانک‌ها، شرایط سرمایه‌گذاری و تسهیلات آن کم‌وبیش آشنا هستند؛ اما بیمه عمر کمی در بین مردم غریبه است و به‌اندازه بانک و سپرده‌گذاری در بین آنها مشهور نیست. بیمه عمر انواع مختلفی دارد و هریک کاربردهای مختص خود را دارد که جامع‌ترین آن‌ها، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. درصورتی‌که قصد دارید سرمایه‌ای را در آینده برای خود یا خانواده خود پس‌انداز کنید، با سرمایه‌گذاری اندک (به‌صورت سالانه یا ماهانه) و در پایان یک دوره مشخص می‌توانید مبلغ قابل‌توجهی پس‌انداز کنید. کاماپرس در این مطلب شما را با بیمه عمر آنلاین و تشکیل سرمایه به صورت آنلاین و در بانک سامان آشنا خواهد کرد.

مزایا

از مزایای دریافت بیمه عمر و تشکیل سرمایه در بانک سامان می‌توان به پرداخت حق بیمه به‌صورت اقساط ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یا سالانه، امکان استفاده از نرخ سود تضمینی برای سرمایه اندوخته شده، امکان تمدید خودکار بیمه تا سن 70 سالگی و امکان استفاده از تسهيلات برای خود یا دیگران تا 100 درصد ارزش سرمایه اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

خوب است بدانید، امکان تبدیل تمام یا بخشی از سرمایه اندوخته به مستمری یا بازنشستگی وجود دارد. همچنین سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها از معافیت مالیاتی برخوردار است. امکان استفاده از پوشش‌های اضافی شامل: ازکارافتادگی، بیماری‌های خاص و … از مزایای بیمه عمر و تشکیل سرمایه در بانک سامان است.

تمامی اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به دریافت بیمه عمر و تشکیل سرمایه اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز