چگونه با خواندن کتاب به مدیری موفق تبدیل شویم؟

فدک بوک
تور لحظه آخری-کاماپرس

جامعه ما چندان علاقه‌ای به مطالعه ندارد. دلایل متعددی هم برای آن مطرح‌شده‌اند. از وضعیت اقتصادی تا مشکلات آموزشی، همه در این مسئله دخیل هستند. ازاین‌روی می‌توان جامعه ایران را به دو گروه تقسیم کرد.

به گزارش کاماپرس، گروهی که کتابی نمی‌خوانند و گروهی که همواره می‌خوانند. آن‌هایی که کتاب‌ها می‌خوانند، می‌توانند عضوی مفیدتر برای جامعه باشند؛ اما مشکل این است که بیشتر این‌ها کتاب را فقط محض خواندن می‌خوانند.

البته مسئله فقط به کتاب خواندن خلاصه نمی‌شود. آن‌ها وب‌سایت‌ها، کانال‌ها و مطالب متعددی می‌خوانند که هم از قافله عقب نمانند و هم حرفی برای گفتن داشته باشند؛ اما راستش این راه هم درست نیست. پاسخ‌ها فقط برای افرادی روشن می‌شود که انگیزه کافی برای پیدا کردن آن‌ها را دارند.

مطالعه کتاب‌های مطرح دنیا در راستا  موفقیت به شما کمک خوبی در بازار رقابتی خواهد کرد. الاخصوص کتاب هایی که در یک زمینه خاص برای افراد علاقمند در آن زمینه مناسب باشد. مسیر موفقیت مدیران ایرانی هدف و باورذهنی بوده است اگر مدیر سازمان، کارآفرین و یا علاقمند به رهبری یک ملت یا جامعه مردمی هستید باید لیست بهترین کتابهای مدیریت جهان و رهبری را مطالعه کنید. برای موفقیت باید درخشان بود و کسانی درخشان هستند که برای افزایش دانش و مهارت های مدیریتی خود سرمایه گذاری می کنند، مطالب مدیریتی جدید یاد می گیرند و برای پیدا کردن راهکار صحیح با یک تیم متخصص و با تجربه مشورت می کنند.

سایت فدک بوک تلاش می کند به معرفی کتب نویسندگان متعهد به نگرش علمی و کاربردی پرداخته که آثار آنها در فضای اقتصادی و فرهنگ کسب و کار ایرانی قابل استفاده باشد. و به شما در رسیدن به موفقیت در زمینه مدیریت کمک نماید.

راز آسمان پایتخت

”موفقیت در حوزه مدیریت، صورت زیبای یک مسیر ذهنی درخشان است.“

معرفی کتاب چگونه مدیر بهتری باشیم.

نبود منبعی مناسب برای آموزش مهارت های بنیادی و تکنیکهای کار آمد در مدیریت،ما را بر آن داشت تا این کتاب را ترجمه کنیم. تمام موضوعات مدیریتی و چگونگی آن در این کتاب به طور کامل آموزش داده شده است و همه ی مدیران می توانند از آن به عنوان یک مرجع استفاده کنند. اینکتاب ماحصل تجارب مدیریتی دقیق، آقای مایکل آرمسترانگ در زمینه مهارتها ی مدیریت می باشد. وی همچنین در حوزه های مختلف مدیریت دارای کتاب های متعددی است که به عنوان پر فروش ترین کتاب های سال در آمریکا شناخته شده اند که از آن جمله می توان به کتاب مدیریت منابع انسانی: از استراژی تا عمل و کتاب مروری بر تکنیک های مدیریت اشاره کرد. این اثر ضمن آموزش نکته به نکته مهارت های مدیریت می تواند به عنوان یک کتاب مرجع در دانشگاه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب چگونه یک مدیر بهتر باشیم ، به شصت و پنج موضوع کلیدی در مدیریت می پردازد. نه فصل جدید به  کتاب اضافه شده است که در آنها به چگونگی رفتار حرفه ای، نوآوری در مدل های کسب و کار، خواندن ترازنامه، استفاده از نسبت های مالی، همراه کردن افراد سرکش، ارزیابی عملکرد خود، دستیابی به اعتماد به نفس بالا ،موثر و کارآ بودن و ایجاد شبکه هایی از ارتباطات پرداخته شده است. مهارت ها و رویکرد های ذکر شده در این کتاب مورد استفاده ی مدیران کارآمد بوده و هر مدیری برای بهترین بودن باید درک درستی از آن داشته باشد. این کتاب یک راهنمای با ارزش برای مدیران کنونی، دریافت کنندگان مدرک Now در مدیریت ، دانشجویان رشته رهبری مدیریت توسعه در بخش توسعه مهارت ها ی رهبری کسب و کار،موسسه رسمی ،کارگزینی و توسعه هستند بسیار مفید است .

در طي بيست و پنج سال حضور در مجموعه‌هاي كوچك و بزرگ ايران عزيزمان به اين مهم رسيديم كه حتي مديران موفق نيز مي‌توانند در كار خود بهتر شوند. چرا كه بهترين مديران هم در پاسخ به راه‌حل قطعي مسائل مديريت ابراز كرده‌اند كه:  به دليل شرايط خاص هر تصميم يك راه‌حل قطعي و هميشگي براي مسائل مديريتي وجود ندارد ولي هر مديري با به دست آوردن مهارت ها و تكنيك‌هاي مديريتي، مي‌تواند امكان تشخيص و انتخاب بهترين راه را براي بهترين عملكرد فراهم آورد.

این مجموعه با رعايت تمامي حقوق ناشر خارجي و كليه قوانين كپي‌رايت اين محتواي غني را به همت مشترك “مجموعه مديرسازان” و “انتشارات فدك ايساتيس” در اختيار خوانندگان ايراني قرار دهيد

مجموعه دیگر از کتاب های در زمینه مدیریت  :

سیستم های اطلاعاتی مدیریت اثر کنت لادون

برگ هایی از آموزه های مدیریت اثر محمد علی هاتفی

مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد (درس های رهبری حاکم) اثر یاسر جرار

برای اطلاعات بیشتر به سایت fadakbook.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : فدک بوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز