چگونه از موبایل بانک پاسارگاد استفاده کنیم؟

آمار نشان می‌دهد که بیش از 30 درصد از افراد بالای 18 سال در کشور، از برنامه‌های موبایل بانک استفاده می‌کنند. موبایل بانک‌ها بسیاری از خدمات را به صورت غیرحضوری و آنلاین به مشتریان ارائه داده و نیازی به حضور در شعب بانک وجود ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند با گذراندن چند مرحله ساده، همراه بانک را نصب کرده و از آن استفاده کنند. در ادامه کاماپرس مراحل استفاده از خدمات موبایل بانک پاسارگاد را معرفی می‌‌کند.

مراجعه به شعبه بانک

اولین مرحله برای راه‌اندازی موبایل بانک پاسارگاد، مراجعه به یکی از شعب این بانک است. حدود 350 شعبه بانک پاسارگاد در سراسر کشور وجود دارد که آماده که ارائه خدمت به مشتریان هستند.

دریافت رمز موبایل بانک

دلیل مراجعه حضوری به شعبه بانک، دریافت رمز موبایل بانک است. بانک به هرکدام از مشتریان رمز موبایل بانک خاص خود را اختصاص می‌دهد تا بتوانند از خدمات آنلاین بانک استفاده کنند. به‌علاوه با مراجعه حضوری، کارمندان بانک می‌توانند مشتری را برای ادامه روند استفاده از موبایل بانک راهنمایی کنند.

راز آسمان پایتخت

 

دانلود اپلیکیشن بانک

پس از مراجعه به بانک و دریافت رمز، نوبت به دریافت و نصب کردن اپلیکیشن همراه بانک پاسارگاد می‌رسد. این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس در سایت بانک پاسارگاد قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی اولیه اپلیکیشن

پس از نصب کردن اپلیکیشن، نیاز به نام‌نویسی در آن وجود دارد. در این بخش دو فیلد نام کاربری و رمز عبور وجود دارد. لازم است که در بخش نام کاربری شماره مشتری و در قسمت رمز عبور، رمز دریافت شده از بانک درج شوند.

کامل کردن راه‌اندازی همراه بانک

با تکمیل مرحله قبلی، کاربر وارد برنامه می‌شود. پس از آن می‌توان رمز جدیدی را برای اپلیکیشن تعریف کرد. علاوه بر تعریف پسورد جدید، می‌توان اثر انگشت را برای ورود به برنامه فعال کرد.

استفاده از خدمات

اپلیکیشن خدمات مختلفی از جمله پرداخت قبوض، انتقال وجه، مشاهده تراکنش‌ها و … را به مشتریان ارائه می‌کنند. برای آشنایی با خدمات موبایل بانک پاسارگاد می‌توان راهنمای موجود بر روی سایت بانک را مطالعه کرد.

رفع مشکلات

ممکن است در استفاده از اپلیکیشن سوالات مختلفی برای کاربران به وجود آید. کاربران می‌توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود و رفع مشکلات رخ داده با مرکز ارتباط یا شعبه‌های بانک تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز