به روزرسانی شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک قرض الحسنه مهر ایران

افرادی که مایل به دریافت وام بدون ضامن و از حقوق بگیران بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند می‌توانند برای دریافت این تسهیلات درخواست دهند. متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات به ضامن احتیاجی ندارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام بدون ضامن بانک مهر ایران هستند حتما باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا این افراد باید میانگین حداقل سه ماهه نیز به وجود آورند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی است. به عبارت دیگر در صورتی که فرد دارای رتبه اعتباری آ، بی یا سی از بانک مرکزی باشد امکان درخواست این تسهیلات را دارد. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و سود آن چهار درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن نیز به 48 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 272 هزار و 727 تومان است. کل سود تسهیلات، 10 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 110 میلیون تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران را بشناسید

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از موسسات بانکی فعال کشور است که انواع خدمات قرض الحسنه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک در قالب طرح‌های اعتباری قرض الحسنه، سپرده‌ها، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، قراردادها، قانون جدید چک، اوراق قرض الحسنه و بیمه عمر رایگان به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

در حال حاضر این بانک یکی از مجموعه‌های پرداخت وام بدون ضامن است. افراد با داشتن رتبه اعتباری مناسب و شرایط مذکور این امکان را دارند تا از فرصت دریافت تسهیلات بدون ضامن این مجموعه بهره منده شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز