وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن چه شرایطی دارد؟

لست سکند

موسسات، اصناف و شرکت‌های مشتری بانک مسکن به منظور پرداخت وام به کارکنان خود می‌توانند از طرح «کارگشا»ی این مجموعه استفاده کنند. سقف تسهیلات این طرح 30 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کارمندان موسسات و اصناف مشتری بانک مسکن به منظور استفاده از وام 30 میلیون تومانی این مجموعه، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا نگهداری حداقل 10 میلیون تومان در حساب مورد نظر برای دریافت این تسهیلات ضروری است. دریافت این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاج دارد. کارمندان موسسات و اصناف مشتری بانک مسکن به منظور گرفتن این وام می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 12 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 2 میلیون و 750 هزار و 400 تومان است. کل سود تسهیلات، 3 میلیون و 4 هزار و 797 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 33 میلیون و 45 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک مسکن و خدمات آن بدانید

بانک مسکن سال 1318 به عنوان یک مجموعه تخصصی در امر مسکن و ساختمان فعالیت خود را آغاز کرد. پرداخت تسهیلات در برابر رهن اموال غیرمنقول با هدف خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و اعطای اعتبار به شرکت‌های ساختمانی بخش عمده فعالیت بانک مسکن را تشکیل می‌دادند.

طی یک سال گذشته این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی پیشگام بوده و کمبود نقدینگی بسیاری از مشتریان را جبران کرده است.

علی عسکری، سرپرست بانک مسکن، اعلام کرده که این مجموعه در سال 1401 به منظور رونق تولید مسکن و پاسخ به تقاضای بازار بیشتر از 131 هزار میلیارد تومان تسهیلات کلی پرداخت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز