چگونه از قیمت لحظه ای بیت کوین آگاه شویم؟

رمزارز بیت کوین همواره در حال تغییر قیمت است. با این حال عملکرد این ارز دیجیتال نسبت به زمان مشابه سال 2022 مناسب‌تر بوده و از آن زمان تاکنون رشد خوبی را به ثبت رسانده است. بررسی قیمت لحظه ای بیت کوین نشان می‌دهد که هم اکنون نرخ یک واحد کامل این ارز دیجیتال به واحد پول ایران 1 میلیارد و 450 میلیون و 928 هزار و 976 تومان است. بیشترین قیمت این رمزارز طی هفت روز گذشته، 1 میلیارد و 483 میلیون و 642 هزار و 759 تومان بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین اخبار و اطلاعات موجود، حجم معاملات بیت کوین طی 24 ساعت اخیر به بیشتر از 860 هزار و 640 میلیارد و 795 میلیون تومان رسیده است. حجم کل بازار این ارز دیجیتال هم بیشتر از 28 هزار هزار میلیارد تومان بوده و این مقدار همچنان رو به افزایش می‌رود. طبق اطلاعات مخابره شده، 92.09 درصد از این رمزارز در گردش هستند و میزان تسلط این ارز دیجیتال هم 45.88 درصد گزارش شده است. در واقع این رمزارز نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال بیشترین میزان تسلط را دارد.

بعد از آگاهی از قیمت لحظه ای بیت کوین چه باید کرد؟

اطلاعات ارائه شده مربوط به قیمت لحظه ای بیت کوین هستند و افراد قبل از معامله این رمزارز باید از آن آگاه باشند. در واقع بررسی نمودار بیت کوین و مقایسه قیمت کنونی آن با نرخ‌های ماه و سال‌های گذشته آن ضروری به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است آگاهی از قیمت لحظه ای بیت کوین هزینه ندارد و افراد با مراجعه به مراجع معتبر آنلاین یا فیزیکی امکان کسب اطلاع از نرخ این رمزارز را دارند.

بعد از آن معامله گران باید کیف پول مناسب برای خرید این ارز دیجیتال را شناسایی کنند و سپس برای خرید و فروش آن بهترین روش را انتخاب کنند. سه روش برای آگاهی از قیمت و معامله بیت کوین و دیگر رمزارزها وجود دارد که شامل مراجعه به صرافی معتبر، شبکه‌های اطلاع رسانی یا سایت‌های مختص این کار است. با توجه به تحریم ایران، کاربران داخلی امکان استفاده از دو روش آخر یعنی شبکه‌های اطلاع رسانی یا سایت‌های مختص این کار را خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

معامله رمزارزها بدون هزینه نیست و برای آن باید کارمزد پرداخت شود. هزینه این کارمزد برای شیوه‌ها و سایت‌های مختلف متفاوت است. برخی سایت‌های معتبر رمزارزی با هزینه معقولی زمینه معامله امن بیت کوین را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

بهترین سایت برای مشاهده قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها

کاربران ایرانی به منظور آگاهی از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و معامله این رمزارز می‌توانند به سایت مطمئن اکسکوینو مراجعه کنند. اکسکوینو یک پلتفرم معاملات آنلاین و کیف پول امن رمزارزها است. هدف صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات در حوزه رمزارزها است. این مجموعه همواره سعی دارد بهترین و به روزترین مطالب آموزشی و تحلیلی را ارائه کند تا آگاهی و شناخت کاربران برای فعالیت در حوزه رمزارزها حداکثر شود.

افراد به منظور کسب اطلاعات قیمتی بیت کوین و نحوه خرید و فروش آن کافی است به وبسایت اکسکوینو مراجعه کنند.

برخی از خدمات و ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

کاربران صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو علاوه بر آگاهی از قیمت بیت کوین و رمزارزها، امکان سفارش گذاری، معامله رمزارزهای مختلف، کسب پاداش به ازای مانده حساب کیف پول، دسترسی به آخرین اخبار حوزه رمزارزها و مقالات آموزشی و … را از طریق این سایت دارند.

اشخاص به منظور به کارگیری راحت سایت اکسکوینو و در صورت داشتن سوالات بیشتر امکان تماس با کارشناسان باتجربه و خبره این مجموعه را دارند. کارشناسان این مجموعه در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات معامله گران هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز