چه مواردی بر قیمت اتریوم موثر هستند؟

لست سکند

رمزارزهای مختلفی در بازار وجود دارند که از میان آن‌ها بیت کوین و اتریوم طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. اما قیمت این دو ارز دیجیتال پرطرفدار همواره در حال نوسان است. در صورتی که مایل به خرید اتریوم باشید، باید ابتدا عوامل موثر روی قیمت اتریوم را بشناسید و شرایط را بررسی کنید، سپس آن را بخرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موارد مختلفی روی قیمت اتریوم موثر هستند و باعث نوسان این رمزارز پرطرفدار می‌شوند. حرکت قیمتی بیت کوین یکی از این موارد است. هم اکنون اتریوم با بیت کوین 0.9 درصد همبستگی دارد. همین مقدار همبستگی سبب شده تا نرخ اتریوم از بیت کوین تبعیت کند. تصمیمات نرخ بهره، سرمایه گذاری نهادی و شرایط کلان اقتصادی، شاخص‌های بنیادی بلاکچین و مواردی از این قبیل، از جمله مسائلی هستند که در حال حاضر روی قیمت اتریوم تاثیر می‌گذارند.

قیمت اتریوم در فصول مختلف متفاوت است؟

علاوه بر این مورد، به اعتقاد برخی کارشناسان اتریوم فصلی عمل می‌کند. احتمالا برایتان سوال مطرح شده که فصلی بودن اتریوم چیست؟ در واقع برخی بررسی‌ها نشان داده که اتریوم در ماه‌های خاصی عملکرد خوبی دارد و برخی ماه‌ها نیز ضعیف عمل می‌کند. بررسی سوابق تاریخی اتریوم نشان می‌دهد که تاکنون این رمزارز در ماه‌های سپتامبر، ژوئن و مارس عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است. به همین دلیل در این ماه‌ها احتمالا خرید ارز دیجیتال مذکور به صرفه باشد. البته قبل از خرید در ماه‌های یادشده باید دیگر عوامل موثر روی نرخ اتریوم و شرایط کلی بازار را در نظر داشت و سپس تصمیم به خرید گرفت.

برخی مسئله فصلی بودن رونق اتریوم را نپذیرفته‌اند و معتقدند که این مورد برای بیت کوین صادق نیست. در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و برخی از تحلیلگران معتقدند که باید فصلی رفتار کردن اتریوم به صورت ساعتی، روزانه، ماهیانه و در فصول مختلف توسط اکثر کارشناسان این حوزه و معامله گران مورد بررسی قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

در صورت کلی، معامله گران از لحاظ تاثیر روزهای هفته بر بازار کریپتو با یکدیگر اتفاق نظر دارند. به همین دلیل همواره به معامله گران تازه وارد و کم تجربه توصیه می‌شود که روی روزهای معاملاتی خود دقت داشته باشند و از تعطیلات کشورهای اثرگذار بر روی بازار رمزارزها استفاده کنند. براساس مطالعات انجام شده، هم اکنون بازار رمزارزها در کشورهای غربی و ساعات باز و بسته شدن آن‌ها بیشتر از کشورهای شرقی اثرگذار است.

بهترین بستر برای توجه به قیمت اتریوم و دیگر رمزارزها

به هر حال معامله اتریوم به یک رویکرد چند وجهی احتیاج دارد. به این صورت که باید شرایط بازار کوتاه مدت به همراه شاخص‌های بنیادی بلندمدت در نظر گرفته شود. بنابراین صرف در نظر گرفتن مورد فصلی بودن، نرخ بیت کوین و … نباید روی پیش بینی قیمت اتریوم و معامله این رمزارز اثرگذار باشد.

در صورتی که قصد آگاهی از قیمت روز و درست اتریوم را دارید تا به خرید و فروش این رمزارز بپردازید، بهتر است به وبسایت یا صرافی معتبر در این حوزه مراجعه کنید. بیت پین یک بستر مناسب برای این کار است که با ورود به آن امکان مشاهده نمودار قیمتی روز و درست تمامی ارزهای دیجیتال وجود دارد. با استفاده از این درگاه امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای انواع ارز دیجیتال موجود است. در صورتی که مایل به بررسی رفتار اتریوم در فصول مختلف باشید، سایت بیت پین مرجع مناسبی برای این کار خواهد بود.

بیت پین محصولی از شرکت سنا ایمن مبادله است که در خصوص فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه گذاری و حقوقی فعالیت دارد. تمامی معامله گران اعم از تازه کار و حرفه‌ای می‌توانند از بیت پین به راحتی استفاده کرده و با استفاده از این سایت معامله امن و مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز