چه عواملی از رشد قیمت بیت کوین حمایت می کنند؟

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین در چند روز اخیر نوسانات قابل توجهی از لحاظ ارزش بازاری تجربه کرده است. با وجود این، اعتماد نسبت به این رمزارز کم نشده زیرا عملکرد ارز دیجیتال مذکور انعطاف زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین چند روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد اما مجددا توانست آن را جبران کند و دوباره خود را به محدوده 36 هزار و 500 دلاری برساند. به نظر برخی فعالان و معامله گران علت صعود دوباره قیمت بیت کوین، اقدامات شرکت‌های مختلف درباره این ارز دیجیتال است. اخیرا تولیدکننده خودروهای فراری اعلام کرده که بیت کوین را به عنوان یک روش برای پرداخت قیمت خودروهای خود در آمریکا می‌پذیرد. چنین عواملی باعث شده تا نرخ بیت کوین از کاهش صرف نظر کرده و دوباره در مدار صعودی قرار بگیرد.

همچنین مردم و برخی دولت‌ها نسبت به سایر مناطق جهان علاقه زیادی به بیت کوین نشان می‌دهند. مثلا به رغم نوساناتی که دائما در حال رخ دادن است، مردم کره جنوبی علاقه فزاینده‌ای نسبت به بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، دارند. تا جایی که قیمت بیت کوین در کره جنوبی، هزار و 200 دلار بیشتر از نرخ جهانی، است.

امیدواری نهنگ‌ها نسبت به آینده بیت کوین

مجموع این شرایط باعث شده تا نهنگ‌ها همچنان نسبت به بیت کوین امیدوار باشند و مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را در کیف پول خود نگهداری ‌کنند. طبق آخرین اخبار و اطلاعات موجود، میزان نگهداری بیت کوین توسط نهنگ‌ها به بیشتر میزان خود رسیده که این موضوع نشان دهنده تغییر بالقوه در اعتماد به این ارز دیجیتال است.

شاخص قدرت نسبی کنونی بیت کوین نیز افزایش اعتماد معامله گران را تایید می‌کند. هم اکنون عدد شاخص قدرت نسبی در مرز 51 قرار دارد که احساس صعودی ملایم را نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین-کاماپرس

تحلیل قیمت بیت کوین

شرایط بازاری بیت کوین نشان دهنده حرکت صعودی محتاطانه این ارز دیجیتال است. در حال حاضر سطح مقاومت کلیدی برای بیت کوین در محدوده 37 هزار و 160 دلاری قرار دارد. در صورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مرز قیمتی شود احتمالا تا نزدیکی مرز 38 هزار دلاری حرکت خواهد کرد. اگر به هر دلیلی بیت کوین در مدار نزولی قرار بگیرد احتمالا تا محدوده 35 هزار و 835 دلاری و در صورت ریزش بیشتر تا مرز 35 هزار و 235 دلاری عقب نشینی خواهد داشت.

کسب اطلاعات درست و مطمئن رمزارزی از وبسایت صرافی

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات روز و قیمت بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است به درگاه مطمئنی برای این کار مراجعه کنید. صرافی، گزینه مناسبی برای به دست آوردن اطلاعات روز و مشاهده قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و دیگر رمزارزها است. علاوه بر این از درگاه مذکور امکان خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و دیگر رمزارزها معتبر بازار وجود دارد. به منظور انجام این فرآیند کافی است به وبسایت صرافی سر بزنید و در آن ثبت نام داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز