بهترین زمان رزرو تور نوروزی گرجستان

تور نوروزی گرجستان
تور لحظه آخری-کاماپرس

کشور گرجستان در همسایگی ایران، در منطقه قفقاز و مرز بین اروپا و آسیا واقع شده است. تاریخ کهن، طبیعت بکر، مردم مهمان‌نواز، آب و هوای معتدل، قیمت‌های ارزان و  قرابت فرهنگی و جغرافیایی با ایران باعث شده که این کشور محبوبیت بیش‌تری در بین مسافران ایرانی داشته باشد و به همین دلیل بسیاری از ایرانیان برای گذراندن تعطیلات عید، تور نوروزی گرجستان را انتخاب می­کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های دیدنی گرجستان، عوامل موثر بر قیمت تور نوروزی گرجستان، سفر با تور لحظه آخری گرجستان و بهترین زمان رزرو این تور ‌پرداخته است.

آشنایی با معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی گرجستان

گرجستان، امن‌ترین کشور اروپا و ششمین کشور امن جهان است که به لحاظ زیبایی‌های بکر و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی نیز کشوری کهن محسوب می‌شود. براساس داستان های گرجی، این سرزمین بهترین و مرغوب‌ترین زمین و هدیه خداوند به مردم آن است. مجسمه علی و نینو، قلعه ناریکالا، میدان پیازا، دریاچه ریتسا، دریاچه نوریگلی، کلیسای جامع سوتیتسخولی، مجسمه مادر گرجستان و آبشار ماخونتستی از معروف‌‌ترین جاذبه‌های دیدنی گرجستان است.

تور نوروزی گرجستان

عوامل موثر بر قیمت تور نوروزی گرجستان

قیمت تور نوروزی گرجستان به عوامل متعددی مانند نوع ایرلاین انتخابی، نوع هتل، خدمات دریافتی از آژانس، مدت زمان اقامت، زمان سفر، نرخ دلار و شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد. در این میان نرخ هتل و بلیط هواپیما از تعیین‌کننده‌ترین موارد در قیمت تور نوروزی گرجستان محسوب می­‌شود. معمولا پروازهای خارجی قیمت بالاتری دارند و همچنین هتل‌های پنج ستاره گرجستان نیز جزو گران‌ترین هتل‌ها هستند؛ لذا با انتخاب مناسب این موارد می‌توان سفری مقرون‌به‌صرفه‌ را تجربه کرد. برای سفر به گرجستان به ویزا نیاز نیست و داشتن پاسپورت معتبر کافی است. در کل، سفر به گرجستان چندان گران تمام نخواهد شد، اما این موضوع شامل ایام نوروز نخواهد شد و به همین خاطر تور نوروزی گرجستان را باید هرچه سریع‌­تر رزرو کرد تا مشمول افزایش قیمت‌ها نشد.

راز آسمان پایتخت

تور نوروزی گرجستان

رزرو تور نوروزی گرجستان به صورت لحظه آخری

تور گرجستان در تمام طول سال برگزار می‌شود، اما به دلیل آب و هوای نسبتا سرد آن‌جا، بیش‌تر مسافران، تعطیلات بهار و تابستان را ترجیح می‌دهند. تورهای لحظه آخری گرجستان، چند روز مانده به شروع سفر اعلام می‌شوند؛ بنابراین باید خیلی زود آنها را رزرو کرد. معمولا تور نوروزی گرجستان با ظرفیت اضافه مواجه نمی­شود و به تخفیف‌های ویژه دقیقه نودی نمی‌رسد؛ بدین جهت اگر قصد گذراندن تعطیلات در گرجستان دارید، بهتر است هم اکنون با قیمت مناسب تور نوروزی گرجستان را رزرو کنید.

زمان رزرو تور نوروزی گرجستان

اگر ترجیح می‌دهید که در نیمه‌ اول فروردین به گرجستان سفر کنید، باید تور نوروزی گرجستان را اواسط بهمن یا اوایل اسفند رزرو کنید؛ چراکه این بازه زمانی، بهترین زمان خرید تور نوروزی گرجستان است. برای سفر به گرجستان در نیمه‌ دوم فروردین ماه نیز باید اوایل تا اواسط اسفند اقدام به رزرو تور کرد.

رزرو تور نوروزی گرجستان با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای 38 پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی بوده که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران برای مهمانان خارجی و ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهند.

علاقه­‌مندان برای دریافت مشاوره یا رزرو تور نوروزی گرجستان می­‌توانند با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند. همچنین آنان می‌توانند به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق نشانی اینترنتی https://salamparvaz.com رزرو خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز