چهل و ششمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد 1401

چهل و ششمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد1401-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چهل و ششمین نمایشگاه بین‌­المللی بازرگانی بغداد در تاریخ 10 آبان ماه 1401به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه­­‌های بین­‌المللی بغداد در کشور عراق آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، در این رویداد پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور 35 شرکت فعال در حوزه‌­های صنایع غذایی، لوازم خانگی، مصالح ساختمان، سیستم‌­های آبیاری، مواد اولیه شیمیایی و پتروشیمی، رنگ و رزین و همچنین فرش ماشینی در فضایی بالغ بر 500 مترمربع در محل نمایشگاه بین‌­المللی بغداد توسط شرکت مدیریت پروژه‌­های نمایشگاهی با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌­شود.

این رویداد بستر مناسبی جهت معرفی آخرین دستاوردها، خدمات، محصولات و همچنین پتانسیل‌­های شرکت­‌های ایرانی در سطح بین­‌الملل است. همچنین به تجار و بازرگانان ایرانی جهت یافتن شرکای تجاری جدید و آشنایی با فضای اقتصادی عراق و سایر کشورهای شرکت‌­کننده در این رویداد کمک می­کند. نمایشگاه بین‌­المللی بازرگانی بغداد فرصت مناسبی جهت افزایش سهم بازار و صادرات غیر نفتی است.

در چهل و ششمین دوره این نمایشگاه 363 شرکت از 13 کشور جهان حضور دارند.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ10 الی 19 آبان ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌­المللی بغداد از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

چهل و پنجمین دوره این نمایشگاه در آبان ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی بغداد برگزار شد. در این رویداد شرکت‌های فعال ایرانی در حوزه‌های مختلف در پاویون ایران حضور داشتند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز