چندش آور ترین غذاهای اروپایی + تصاویر

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا و فرانسه برای هنر، فرهنگ و همچنین غذاهای لذیذ خود شناخته‌ می‌شوند. با این‌حال جالب است بدانید در این قاره پهناور مزه‌های غیرمنتظره‌ای نیز وجود دارند که در برخورد اول تمام گردشگران را شگفت زده می‌کنند.

کاماپرس در این مطلب به معرفی چندش‌آورترین غذاهای اروپایی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

فرانسه: تاج خروس

این غذای لذیذ اما ترسناک در میان فرانسوی‌ها طرفداران خاص خود را دارد. آشپزهای فرانسوی در ابتدا تاج خروس را با مواد مختلف طعم‌دار کرده و سپس در مخلوطی خورشت مانند، حاوی قارچ و پیاز سرو می‌کنند. طبق شنیده‌ها این گوشت بافتی شبیه به ماهی مرکب و طعمی ضعیف دارد که تشخیص آن را سخت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بنلوکس: پنیر سر

این خوراک وحشتناک در حقیقت هیچ ربطی به پنیر نداشته و در اصل مخلوطی از تکه‌های سر، زبان و حتی پاهای یک گوساله یا خوک است که در ژلاتین غوطه‌ور و سپس برش داده شده است.

فنلاند و سوئد: پنکیک خونی

شاید نام این غذا شما را به یاد فیلم‌های ترسناک بیندازد، اما هنوز در دنیای واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنکیک‌ خونی در واقع مخلوطی از آرد چاودار، خون گاو و چاشنی‌های مختلف است که به همراه مربا یا بیکن سرو می‌شود. لازم به ذکر است این یک وعده غذایی غنی از آهن بوده و‌ از اسپرسو هم انرژی‌ بیشتری به شما می‌بخشد!

ایتالیا: کاسو مارزو

کاسو مارزو یا همان پنیر گندیده به معنای واقعی کلمه نوعی پنیر از شیر گوسفند است که سطح تخمیر را به حداکثر رسانده است. در حقیقت میزان وجود لارو حشرات زنده در این پنیر به معنای مرغوبیت هر چه بیشتر آن در نظر گرفته می‌شود.

اسکاتلند: هاگیس

هاگیس ترکیبی غیرمنتظره از قلب، جگر و ریه گوسفند است که با پیاز، بلغور جو دوسر و ادویه‌ مخلوط شده و‌ در شکم حیوان بسته‌بندی شده است. با این‌حال هنوز بسیاری از آن به‌عنوان یک غذای فوق‌العاده لذیذ یاد می‌کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز