چطور تور کربلا هوایی خوب انتخاب کنیم؟

به دلایل شرایط ویژه عراق حتما در انتخاب تور کربلا و کارگزاری تور کربلا دقت کنید تا یک سفر همراه با آرامش را تجربه کنید. موارد مختلفی از جمله ایرلاین پرواز و ساعت پرواز، هتل محل اقامت، بازدید های تور کربلا هوایی و همراهی مداح و مدیر کاروان بسیار مهم است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

خرید از کارگزاری های تور کربلا

به گزارش کاماپرس، پیجیدگی های به خصوصی در تور کربلا  هوایی وجود دارد و هرساله تغییراتی در شرایط آن اتفاق می افتد. قابل ذکر است هیچ گونه پرواز مستقیمی از ایران به مقصد کربلا وجود ندارد. بنابراین، در تور کربلا  هوایی می بایست وارد شهر نجف شوید که این پرواز تقریبا بیش از یک ساعت طول می کشد. سپس، توسط یک ترانسفر زمینی عازم شهر کربلا می شوید. باتوجه به نوع تور انتخابی توسط هر شخص مدت زمان سفر متفاوت بوده و بین 5 تا 7 شب متغیر است شما می توانید بنابر سلیقه و انتظار خود برای سفر به کربلا ، هر یک از انواع تورکربلا زمینی یا تور کربلا هوایی را از کارگزار تور کربلا نوراسیر انتخاب نمایید.که جزئیات آن طبق موارد زیر می باشد:

  • تور کربلا هوایی 7 شب و 8 روز (3 شب نجف، 3 شب کربلا، 1 شب کاظمین)
  • تور کربلا 6 شب و 7 روز (2 شب نجف، 3 شب کربلا، 1 شب کاظمین)
  • تور کربلا 5 شب و 6 روز (2 شب نجف، 2 شب کربلا،1 شب کاظمین)

تور کربلا هوایی می تواند از شهرهای مختلفی به مقصد نجف انجام شود که شامل شهرهای زیر است:

راز آسمان پایتخت
  • تور کربلا از کرج
  • تور کربلا از مشهد
  • تور کربلا از تبریز
  • تور کربلا از اصفهان
  • تور کربلا از کرمانشاه
  • تور کربلا از گلستان
  • تور کربلا از شیراز
  • تور کربلا از قم

نکته مهم : برای دریافت لیست قیمت تور کربلا میتوانید به شماره واتساپ 09199990087 پیام ارسال کنید.

زیارت دوره تور کربلا

در تور کربلا به تمامی عتبات عالیات کشور عراق می روید مثلا:

  • در نجف زیارت حرم مطهر امام علی علیه السلام، مزار مختار ثقفی و میثم تمار
  • در کربلا زیارت امام حسین علیه السلام، حضرت عباس و حضرت علی اکبر علیه السلام
  • در کاظمین زیارت امام موسی کاظم و امام محمد تقی علیه السلام
  • و در آخر زیارت امام علی النقی و امام حسن عسکری علیه السلام در سامرا

البته ممکن است جابه جایی در برنامه تور کربلا به وجود آید. برای سفر به کربلا و نجف نیازی به اخذ ویزا نیست و می توان با یک پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار) به این کشور سفر کرد. در فصل گرم ورود زائران به عراق کاهش پیدا می کند که به تبع قیمت بلیط هوایی نسبت به فصول دیگر ارزان تر می شود.

مقایسه تور زمینی و تور کربلا هوایی

تور کربلا هوایی در مقایسه با تور زمینی گران تر است و این به دلیل گران بودن قیمت بلیط هوایی نجف می باشد اما باید در نظر داشته باشید تور زمینی بسیار خسته کننده بوده و مسیر آن بیش از 24 ساعت طول می کشد. این در حالی است که رفت و برگشت به کربلا به صورت تور هوایی حداکثر 3 ساعت زمان می برد. نکته لازم به ذکر این است که تور کربلا  هوایی در مناسبت های مذهبی افزایش قیمت دارد برخی از این مناسبت ها به شرح زیر است:

  • تور کربلا عید غدیر
  • تور کربلا عید قربان
  • تور کربلا مبعث
  • تور کربلا شهادت و ولادت معصومین
  • تور کربلا شهادت امام علی علیه السلام
  • تور کربلا دهه دوم و تور کربلا سوم ماه صفر
  • تور کربلا اربعین حسینی
  • تور کربلا دهه اول و تور کربلا دوم ماه محرم

شهر ورودی به عراق و ایرلاین های پروازی به عراق

در حال حاضر ایرلاین های قشم ایر، ایران ایر تور، آتا، ماهان ایر، کیش ایر، معراج، زاگرس، وارش، آسمان و تابان بصورت روزانه به فرودگاه نجف و ایرلاین های آسمان، ماهان ایر و آتا چند روز در هفته به بغداد پرواز دارند. فرودگاه های بین المللی عراق که برای تور کربلا استفاده می شود:

فرودگاه بین المللی بغداد: ساخت این فرودگاه در سال های 1979 تا 1982 انجام شد که طراحی ابتدایی آن به صورت کاربری نظامی بود.

فرودگاه بین المللی نجف: از مهم ترین و شلوغ ترین فرودگاه های این کشور است. در قدیم فرودگاه نجف پایگاهی نظامی برای هواپیماهای جنگی محسوب می شد.

انتخاب هتل مناسب در تور کربلا

به دلیل استقبال مردم از تور کربلا تعداد زائران در طول سال به خصوص ایام محرم بسیار افزایش یافته است.  به همین دلیل هتل های متنوع بسیاری را می‌توان در این شهر یافت. در ادامه بهترین هتل های کربلا و نجف از جمله هتل الهنون کربلا، هتل رواق نجف، هتل قصرالعرب نجف، هتل الهدیل کربلا، هتل شرق الاوسط، هتل اسطوره نجف، هتل النخله کربلا را بیان کردیم.

هتل قصر الدور کربلا

یکی از هتلهای نزدیک به حرم کربلا هتل قصر الدور کربلا می باشد. این هتل هم قیمت مناسبی دارد و همچنین نزدیک به حرم است. از جمله امکانات رفاهی میتوان به اتاق های هتل و لوکس بودن و از هر نظر استاندارد و تمیز بودن از جمله هتلهای خوب کربلا می باشد.

قابل ذکر است که در این هتل زائرین عزیز، با توجه به ایرانی بودن اشپزها همواره تمام وعده های غذایی از غذاهای ایرانی تناول می نمایند و در لابی این هتل چای و نوشیدنی بصورت ۲۴ ساعته در تمام شبانه روز سرو میگردد.

از دیگر امکانات میتوان به سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار استاندارد اشاره کرد و همچنین موقعیت مکانی هتل ذکر شده در نزدیکی باب البغداد در فاصله ای کمتر از ۱۰ دقیقه با فاصله ای اندک از حرم است که این مهم همیشه باعث عدم خستگی زائران تا حد ممکن گردیده است و در اخر نزدیکی به بازارهای خرید هم یکی دیگر از مزایای نسبی این هتل به شمار می رود.

هتل الهنون کربلا

این هتل یکی از هتلهای خوب کربلا میباشد که سالانه تعداد زیادی از زائرین را پذیرا بوده و میتوان کفت جز هتلهای لوکس به شمار میرود از مزایای دیگر ان نزدیکی به حرم بوده و فاصله ان کمتر ۵۰۰ متر میباشد.

از امکانات کلی هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد: اینترنت رایگان، پیش بینی های لازم جهت سالمندان و معلولان ، تهویه مطبوع ، رستوران ، خشکشویی (با هزینه ) ، اسانسور و صندوق امانات.

هتل الهنون در خیابان علقمی کربلا و نزدیک سیطره لوا است و در آخر به نزدیک بودن به بازارهای خرید و بین الحرمین هم می توان اشاره نمود. هتل الهنون جز دسته هتلهایی هست که دارای اتاق های استاندارد و گاها بزرگتر از حد استاندارد نیز هست و بدین دلیل رضایت زائران را همیشه توانسته جلب نماید.

 هتل بارون کربلا

یکی از مدرن ترین هتل های تور کربلا که امکانات تفریحی بسیاری دارد و فاصله آن تا حرم امام حسین علیه السلام ۲ کیلومتر است که این مسئله می تواند در انتخاب زائران موثر باشد. این اقامتگاه دارای ۲۷۳ اتاق و رستوران و تعدادی استخر است. هر نیم ساعت سرویس به خصوصی برای زائرانی که قصد رفتن به حرم مطهر را دارند تدارک دیده شده است‌. این هتل در میان برخی افراد به عنوان هتل ۵ ستاره کربلا شناخته می شود.

 هتل ریحان کربلا

هتل ریحان کربلا از دیگر هتل های فوق العاده تور کربلا که تا حرم مطهر یک کیلومتر فاصله دارد و زائران با پیاده روی می توانند به بین الحرمین برسند. در صورت تمایل سرویس مخصوصی برای خدمت رسانی به زائران وجود دارد. زائران می‌توانند به صورت رایگان از امکانات تفریحی هتل که شامل: حمام ترکی، سونا و استخر است استفاده کنند. این هتل دارای ۱۸۵ اتاق، اینترنت و رستوران  بزرگ می باشد.

گردشگران بسیاری از تمام دنیا در طول سال خصوصا در ماه های محرم و صفر از تور کربلا استقبال می کنند. شهر کربلا از شهرهای مهم کشور عراق بوده که به دلیل وجود حرم امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام بسیار محبوب است. کربلا یک قطب مهم گردشگری و مذهبی در دنیا برای شیعیان و مسلمانان به حساب می َآید. در ماه های محرم و صفر به خصوص  تاسوعا و عاشورا تعداد زائران افزایش می یابد و عزاداری در این روزهای خاص باشکوه برگزار می گردد. عظیم ترین تجمعات مسلمانان در دنیا در راهپیمایی اربعین حسینی رخ می دهد که شیعیان از تمام نقاط جهان به سمت کربلا به راه می افتند.

بهترین کاروان کربلا

با توجه به مخاطرات سفر کربلا و مشکلات قبلی برای مسافران عراق حتما با تور به کربلا سفر کنید. برای انتخاب بهترین کاروان کربلا حتما از آژانس های مسافرتی خریداری نمایید و برای بهترین قیمت تور کربلا از آژانس های مسافرتی، تور کربلا نوراسیر را بخواهید یا مستقیما با با نوراسیر تماس بگیرید.

زیارت دوره، زیارت یک روزه کاظمین و سامرا، زیارت مسجد کوفه و سهله، زیارت طفلان مسلم و سید محمد و دیگر اماکن مقدس زیارتیبا مدیر و مداح و اقامت در هتل نزدیک حرم با منوی غذایی درجه یک بوفه باز و بیمه مسافرتی با وسیله حمل نقل هوایی و زمینی از امکانات تورهای کربلا می باشد.

نوراسیر برگزارکننده اصلی تور کربلا هوایی با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت تور زیارتی کربلا  می باشد و موفق شده است رضایت اکثر مسافران تور کربلا را جلب کند. پشتیبانی24ساعته و همراهی شما از ابتدا تا انتهای تور کربلا مهمترین مزیت نوراسیر در تور زیارتی کربلا می باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : نوراسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز