چری جتور x70 به زودی در بازار ایران+عکس

لست سکند

خودرو چینی چری جتور X70S به زودی وارد بازار ایران می شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه شنیده می شد چری به زودی با بازار خودرو ایران خداحافظی می کند، اما قرار است یکی از محصولات جدید چری به تام چری جتور X70S برای تست فنی وارد ایران شود. گفته می شود شرکتی که در پشت‌پرده واردات جتور به ایران ایستاده، بهمن موتور است.

البته کارمانیا نیز به موازات بهمن موتور، بدنبال گرفتن مجوزهای لازم برای عرضه محصولات جتور در ایران است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

جتور X70Sبا چه قیمتی در ایران عرضه می شود؟

راز آسمان پایتخت

جتور X70 کراس‌اوری سایز متوسط است که گنجایش 7 نفر را دارد و همین موضوع، دلیل خوبی است که بگوییم در صورت قطعی شدن مونتاژ آن در مدیران خودرو، قیمتی بسیار بیشتر از چری تیگو 7 خواهد داشت.

به گزارش باما، در بازار چین، قیمت چری جتور X70 از 70 هزار یوآن شروع شده و حداکثر به 100 هزار یوآن می‌رسد. در حالیکه قیمت جتور X70S بین 110 تا 120 هزار یوآن است؛ یعنی معادل تقریبی 16 تا 18 هزار دلار.

جتور X70، خودرویی لوکس با موتور قدرتمند

جتور X70 در بازار چین، در دو نسخه تحویل مشتریان می‌شود؛ یکی همان جتور X70 است که نسخه استانداردش به حساب می‌آید و دیگری جتور X70S است که به دلیل داشتن برخی تجهیزات بیشتر و اندکی تزئینات لوکس‌تر و ظاهر شیک‌تر، قیمت بیشتری نسبت به نسخه استانداردش دارد.

در نمای بیرونی، تفاوت جتور X70 با جتور X70S را می‌توان براحتی تشخیص داد؛ به عنوان مثال در جتور X70S خطوط افقی جلوپنجره حذف شده، شیشه‌های عقب از نوع دودی است، سپرها و رینگ‌ها مجددا طراحی شده و سراگزوزهای دایره‌ای شکل نیز وجود ندارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

جتور X70 در ابتدا فقط با موتور 1.5 لیتری توربوشارژی عرضه می‌شد که حدود 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. این مدل را می‌شد با گیربکس 5 دنده دستی یا 8 دنده اتومات سفارش داد.

اما چری از سال 2019، موتور 1.6 لیتری توربوشارژ جدیدی را در اختیار خریداران جتور X70S نیز گذاشت؛ موتوری با قدرت تقریبی 197 اسب بخار و گشتاوری معادل 290 نیوتن متر که فقط و فقط با گیربکس 7 دنده دوکلاچه اتومات قابل سفارش است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز