چرا ویفرهای صنعتی خوشمزه تر هستند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویفرها، این میان وعده‌های خوشمزه، چندین دهه است که توسط کارخانه‌های بسیاری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اگرچه می‌توان این عصرانه‌های جذاب را به صورت خانگی تهیه کرد اما اگر پرمشغله هستید، احتمالا متمایل باشید از محصولات آماده استفاده کنید. ویفر و کیک طرح لبخند محصول کارخانه بنیس از جمله ویفرهای پرطرفدار در میان مشتریان است که شما را از تهیه ویفرهای خانگی بی نیاز می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به معرفی راز خوشمزگی ویفرهای کارخانه‌ای پرداخته است.

مراحل ضروری در تشکیل ساختار ویفر

ویفرها از پراکندگی آرد و آب یعنی خمیر با مقادیر کمی چربی، شکر، نمک و بی کربنات سدیم تشکیل می‌شوند. خمیر حاصل شده در قالب‌های از پیش گرم شده قرار می‌گیرند. در این شرایط گاز و بخار تولید شده در حین پخت باعث ایجاد فشار شده و رطوبت خمیر به میزان 50 تا 60 درصد کاهش می‌‌یابد. پخت ویفر به واسطه تعداد بسیاری صفحات نازک فلزی صورت می‌گیرد. آرایش سلول‌های جامد و گاز در ویفرها در طول فرآیند پخت را می‌توان عمدتاً به سه عامل ادغام فاز گاز، تثبیت فاز جامد و انتقال حرارت نسبت داد. فرآیند گاز دادن بخشی جدایی ناپذیر از مرحله تولید خمیر و پر کردن حجم بین صفحات پخت است. نتایج تجربی نشان می‌دهد که 30 ثانیه اول پخت، مهمترین مرحله برای تشکیل ریزساختارها در ویفرهای مسطح است. در این مرحله، جامدات و فضاهای خالی در محل مربوط به خود شکل می‎‌گیرند و مقدار قابل توجهی از رطوبت توسط محصول حفظ می‌شود. مرحله خنک کردن از دیگر مراحل مهم در تولید یک ویفر تازه و خوشمزه است.

ویفر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

عوامل موثر در تهیه یک ویفر لذیذ

برای ساخت ویفرهای کارخانه‌ای به تجهیزات خاصی نیاز است. این تجهیزات نقش مهمی در تولید یک ویفر ترد و سبک ایفا می‌کنند. به طور کلی، تکامل دستگاه‌های تهیه ویفر بیشتر در جهت ایجاد تغییرات یا افزودن جزئیات برای مطابقت با نیاز و سلیقه روز مصرف کنندگان انجام می‌شود. سیستم پخت ویفر از گاز طبیعی برای گرم کردن صفحات پخت استفاده می‌کند. عملکرد فر از آغاز مرحله پخش خمیر روی بشقاب‌ها تا خروج ورقه‌های ویفر پخته شده از فر، کاملا خودکار است. استفاده از آرد با سطح پروتئین متوسط و امولسیفایر لسیتین دو عامل مهم دیگر در ایجاد طعمی دلپذیر در ویفرهای صنعتی است.

ویفر و کیک طرح لبخند بنیس را امتحان کنید

محصولات متنوعی از کارخانه بنیس نظیر ویفر و کیک طرح لبخند با انواع طعم‌های لذیذ در بازار وجود دارند که از جمله میان وعده‌های پرطرفدار این کارخانه محسوب می‌شوند. بنیس با تولید محصولات بسیاری نظیر بیسکویت، شکلات، کاپ کیک، ویفر و کیک طرح لبخند نیاز طرفداران خود را تامین می‌کند. جهت آگاهی بیشتر مشتریان وزن و ترکیبات هر محصول در وبسایت مجموعه بارگزاری می‌شود. انجام انواع آزمایش‌های دوره‌ای مانند تست میکروبی، بررسی خطوط تولید و امثال آن باعث شده تا بنیس از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. این کارخانه گواهینامه‌ها و استانداردهای جهانی را از شرکت توف نورد آلمان نیز کسب کرده است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحات اینستاگرام، توییتر، لینکدین و واتساپ بنیس مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز