چرا مدال طلای ورزشکاران ایرانی پس گرفته شد؟ / دسته گل جدید مدیران دولتی

پس‌-گرفتن-مدال-کاماپرس
لست سکند

مدال طلا و نقره پارادوومیدانی هاشمیه متقیان و زینب مرادی پس گرفته شد.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته کمیته برگزاری مسابقات پاراآسیایی هانگژو به دلیل اعتراض کشور چین مبنی بر تأخیر ورزشکاران ایرانی در محل «کال روم»،  دو مدال طلا و نقره ورزشکاران ایرانی از جدول رده‌بندی حذف شد. لازم به ذکر است که با وجود عدم برگزاری مراسم اهدای جوایز، حکم قهرمانی به ورزشکاران اعطا شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سعید سلگی، معاونت ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تأیید این خبر، از اعتراض ایران نسبت به این تصمیم خبر داد و بیان کرد: ورزشکاران ایرانی چند دقیقه‌ای دیرتر به کال روم رسیدند که اعتراض کشورهای دیگر را به دنبال داشت و با این اعتراض مدال طلا و نقره خانم‌ها متقیان و مرادی پس‌ گرفته شد. ما نیز با اعلام این خبر از سوی کمیته برگزاری، اعتراض رسمی خویش را به فدراسیون جهانی پارادوومیدانی و کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردیم.

طبق گزارشی که در ایسنا منتشر شده سر داور حضور این دو ورزشکار را تأیید کرده و با مجوز او ورزشکاران ایرانی در مسابقه شرکت نموده و دو مدال نیز کسب کردند. از این رو اعتراض بر این پایه است که در صورت وجود تخلف از سوی این دو ورزشکار، سر داور مسابقات نباید اجازه حضور نمایندگان ایرانی را در بازی می‌داد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سلگی در انتها با اشاره به مدال برنز چین، چینی‌ها را در طرح این اعتراض مصمم‌تر دانست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز