چرا خرید شیبا اینو این روزها داغ تر شده است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

شیبا اینو یک میم کوین است که به دلیل داشتن قیمت پایین مورد توجه معامله گران قرار دارد. این میم کوین در سیستم مالی غیرمتمرکز ایجاد شده و هدف از ایجاد آن یک جامعه آزمایشی خودجوش بوده است. نرخ کم این رمزارز باعث شده تا افراد زیادی به خرید شیبا اینو مشتاق باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیبا اینو با وجود اینکه نرخ پایینی دارد اما همواره نوسان قیمتی زیادی را تجربه می‌کنند به همین علت افراد قبل خرید شیبا باید اطلاعات لازم را در خصوص این رمزارز به دست آورند. همواره اهل فن به مشتاقان و علاقمندان این ارزدیجیتال توصیه می‌کنند شیبا را با هدف نگهداری در بلندمدت خریداری نکنند. در واقع معامله گران این ارز دیجیتال بهتر است رمزارز مذکور را با هدف کوتاه مدت و نوسان گیری بخرند.

جدیدترین پیش بینی قیمت شیبا اینو

برخی معتقدند که با پذیرش هر چه بیشتر بازار رمزارزها در بین مردم، زمینه برای رشد بیشتر قیمت شیبا نیز فراهم خواهد شد. براساس پیش بینی صورت گرفته توسط پلتفرم چنج لی، احتمالا قیمت شیبا تا سال 2025 به مرز 0.0000517 دلار خواهد رسید. طبق پیش بینی همین مجموعه، تا سال 2030 نیز نرخ این رمزارز بین محدوده 0.00027 تا 0.00033 دلاری قرار خواهد گرفت.

وضعیت کنونی رمزارز شیبا اینو

اما اکنون خبری از رشد قیمت شیبا نیست و این رمزارز نیز مانند ارزهای دیجیتال دیگر ریزش را تجربه می‌کند. بعد از انتشار آمار اقتصادی آمریکا توسط فدرال رزرو و همزمان با ریزش قیمت بیت کوین، نرخ شیبا نیز دستخوش تغییر و کاهش شد. این رمزارز طی یک هفته اخیر کاهش زیادی را تجربه کرد. به نظر کارشناسان، در صورت بازیابی قیمت بیت کوین و ورود آن به کانال‌های بالاتر قیمتی، امکان افزایش دوباره نرخ شیبا دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

این ارز دیجیتال تا هفته گذشته حمایت‌های قابل قبولی داشت و امکان رشد آن فراهم بود. به گفته کارشناسان، در صورتی که الگوهای پرایسی همراه با تاییدیه‌های اندیکاتور تشکیل شود، امکان رشد بیشتر قیمت شیبا وجود خواهد داشت. اما اگر به هر دلیلی روند نزولی قیمت بیت کوین و در کل بازار رمزارزها ادامه پیدا کند، شیبا حمایت‌های قوی خود را از دست خواهد داد و کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد. هم اکنون معامله گران و فعالان بازار رمزارزها، نسبت به بهبود شرایط این بخش امیدواری چندانی ندارند.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید شیبا اینو

برخی از معامله گران وضعیت کنونی را برای خرید شیبا مناسب می‌دانند. هم اکنون صرافی‌های معتبری در عرضه جهانی از رمزارز شیبا پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبری مانند بایننس و اف تی ایکس عرضه شده است. معامله گرانی که در ایران زندگی می‌کنند و قصد خرید شیبا اینو را دارند بهتر است آن را از صرافی معتبر همتاپی تهیه کنند.

مجموعه همتاپی به دلیل به کارگیری آخرین فناوری روز دنیا، نیروی متخصص و متعهد و داشتن توانایی بالا توانسته نظر کاربران زیادی را متوجه خود کند. این مجموعه همواره مشتری مداری را اصل قرار داده و تلاش کرده تا با ارائه بهترین خدمات و ایجاد یک تجربه عالی کاربران را در رسیدن به اهدافشان در دنیای رمزارزها یاری کند. توجه به این قبیل مسائل سبب شده تا بالغ بر 25 هزار مشتری از خدمات این مجموعه بهره ببرند. براساس آمار منتشر شده در همتاپی، تاکنون بیشتر از 1 میلیون سفارش در این وبسایت به ثبت رسیده است.

پشتیبانی این مجموعه یکی دیگر از نقاط قوت آن است. تیم پشتیبانی این وبسایت به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته همراه مشتریان بوده و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد. افراد به منظور ارتباط با تیم پشتیبانی همتاپی می‌توانند از طریق بخش سوالات متداول، چت آنلاین، تماس تلفنی یا ارسال تیکت اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز