چرا ایران بابکت را انتخاب کنیم؟

ایران بابکت-کاماپرس
لست سکند

تولید مینی لودرها در سطح جهانی رایج است و بیشتر مینی لودرهای موجود در کشور وارداتی هستند. تقریبا بیشتر مینی لودرهایی که به کشور وارد شدند از برند بابکت بوده و کار واردات این محصولات از 20 سال پیش آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایران بابکت، از زمانی که مینی لودرهای بابکت وارد کشور شدند، شرکت اطلاع اطلس گستر یا همان ایران بابکت روی این مدل دستگاه‌های وارداتی کار کرد و با کارکرد و اجزای این محصول به خوبی آشنایی پیدا کرد. بعد از وقوع تحریم همه جانبه علیه ایران این مدل دستگاه‌ها دیگر وارد ایران نشدند. به همین دلیل گروه ایران بابکت تلاش کرد تا دستگاه‌های موجود از برند بابکت را به روز نگه داشته و با نوآوری‌های خود این محصول را به یک مدل نوین تبدیل کنند. اعضای گروه ایران بابکت با تجربه و تلاش خود سعی دارند تا این دستگاه‌ها را در کشور سرپا نگه داشته و تعمیرات قطعات و دیگر اجزا را به خوبی انجام دهند.

ایران بابکت-کاماپرس

تلاش ایران بابکت برای تولید محصولات باکیفیت

در حال حاضر گروه ایران بابکت علاوه بر سرپا نگه داشتن این قبیل محصولات، اقدام به تولید برخی اجزای مربوط به آن‌ها مثل جاروهای بابکت و جارو پشت بند تراکتوری کرده است. جارو بابکت یکی از جلوبندهای پرکاربرد بابکت است که در زمینه تمیز کردن خیابان و پارک‌ها، نظافت ورزشگاه‌ها و سوله‌ها، گاوداری و مرغداری‌ها و مناطقی این چنینی کاربرد زیادی دارد. مشتریان می‌توانند هر نوع سوالی اعم از تعویض قطعات مختلف بابکت تا کاربردهای بخش‌های مختلف آن را از کارشناسان این مجموعه داشته باشند. این مجموعه بزرگ‌ترین تولیدکننده و ارائه دهنده انواع جلوبند در کشور محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات تولیدی و عرضه شده ایران بابکت با فاکتور رسمی و دارای ضمانت هستند.

راز آسمان پایتخت

راه‌های ارتباطی با کارشناسان خبره ایران بابکت

افرادی که قصد خرید انواع جارو پشت بند تراکتوری یا بابکت را دارید می‌توانید از کارشناس فروش مجموعه ایران بابکت کمک بگیرید. برای این کار کافی است با شماره همراه 09123002274 یا شماره ثابت 02166192021 تماس داشته باشید. علاوه بر این افراد از طریق واتساپ، تلگرام و اینستاگرام ایران بابکت نیز امکان برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه را دارند. مشتریان جاروهای بابکتی و دیگر محصولات می‌توانند با آسودگی خاطر از شرکت بابکت ایران خرید داشته باشند. زیرا مجموعه ایران بابکت دارای گواهینامه ایزوی مورد تایید سازمان‌های اروپایی است. همچنین این مجموعه دارای نماد الکترونیکی برای فروش انواع محصولات بابکت و … به صورت اینترنتی است و امکان ارسال آن را به نقاط مختلف کشور دارد.

ایران بابکت-کاماپرس

در جدول زیر لیستی از قیمت برخی جارو پشت بندهای تراکتوری این مجموعه ارائه شده است؛

ایران بابکت-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز