پیش فروش پژو پارس اتومات و ۶ محصول دیگر ایران خودرو با موعد تحویل یکساله

طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو از امروز ۵ بهمن ماه شروع شد. در این طرح پیش فروش پژو پارس اتومات و ۶ محصول دیگر این شرکت خودروسازی عرضه می شود.

به گزارش کاماپرس، در این‌ طرح یک ساله خودروهای دنا پلاس، سورن پلاس، پژو پارس با موتور 5TU، رانا پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و پژو پارس بنزینی پیش فروش می شود. موعد تحویل این خودروها آبان تا دی ماه سال آینده تعیین شده است. متقاضیان فقط سه روز برای ثبت نام در این طرح فرصت دارند.
متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این طرح به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

مبلغ پیش پرداخت خودروهای طرح پیش فروش ایران خودرو

در این طرح پیش فروش یک ساله، مبلغ پیش پرداخت خودرو دنا پلاس ۸۳۰.۶۱۱.۰۰۰ ریال است. برای خودرو سورن پلاس ۹۴۲.۵۲۴.۰۰۰ ریال پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

مبلغ پیش پرداخت برای خودرو پارس TU5 ۶۳۱.۷۴۵.۰۰۰ ریال ، برای خودرو رانا پلاس ۸۹۷.۵۸۳.۰۰۰ ریال، برای خودرو پژو ۲۰۶ تیپ دو ۵۵۰.۵۵۶.۰۰۰ ریال ، برای خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۹۹۸.۱۰۷.۰۰۰ ریال و برای خودر پژو پارس بنزینی ۶۰۷.۷۳۷.۰۰۰ ریال است.
شماره۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز