پیش بینی آینده بازار تتر

تتر-کاماپرس

استیبل کوین‌ها به عنوان دارایی‌های دیجیتالی که ارزش آن‌ها به یک دارایی دیگر مربوط می‌شود، نقش سازنده‌ای در بازار رمزارزها دارند و همواره در کیف پول معامله‌­گران مبتدی و حرفه‌ای دیده می‌­شوند. تتر، یکی از استیبل کوین‎‌های معروف بازار است که همواره قیمت آن حول و حوش یک دلار قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، گذشته از تتر، تعداد زیادی استیبل کوین در بازار رمزارزها وجود دارد و رقابت بین آن‌ها در بازار زیاد است. یکی از استیبل کوین‌ها، بایننس یو اس دی یا بی یو اس دی نام دارد که توانسته نظر معامله­گران زیادی را به خود جلب کند و پا به پای تتر پیش برود؛ اما اخیرا خبرهایی مبنی بر توقف حمایت بایننس از این استیبل کوین منتشر شده که دارندگان این ارز دیجیتال و دیگر رمزارزهایی که با شبکه آن مرتبط هستند را نگران کرده است؛ با این وجود معامله­‌گران تتر با شنیدن این خبر نسبت به رونق بیش از پیش بازار و قیمت روز تتر امیدوار شده‌­اند.

برخی معتقدند که تصمیم بایننس کوین برای توقف حمایت از بی یو اس دی، به اطلاعیه 13 فوریه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خطاب به پاکس مربوط است. براساس این اطلاعیه، بی یو اس دی، یک اوراق بهادار ثبت نشده است و به همین دلیل به پاکس دستور داده شده که انتشار آن را متوقف کند. احتمالا همین اطلاعیه سبب شده که بایننس در 30 آگوست سال جاری، هشت جفت معاملاتی بی یو اس دی را از فهرست خارج کند و رسما بر عدم حمایت از این ارز دیجیتال تا پایان فوریه 2024 مهر تایید بزند.

در این راستا بایننس، دارندگان بی یو اس دی را تشویق کرده که این دارایی خود را به دارایی‌های دیگری تبدیل کنند. به همین دلیل انتظار می‌رود که معامله‌­گران بیشتری به بازار تتر ورود پیدا کنند و از این پس به خرید و فروش این رمز ارز بپردازند که احتمالا روی قیمت تتر نیز اثرگذار خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

تتر-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز تتر با ” اکس نوین”

به منظور آگاهی از اخبار، شرایط معامله و قیمت روز تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری بهتر است به صرافی معتبر مراجعه کنید. در صورتی که معاله­‌گری، ساکن ایران بوده و قصد معاملات رمزارزی داشته باشد، احتمالا به خدمات صرافی‌های معتبر دسترسی ندارد، اما این افراد نیز امکان انجام معاملات رمزارزهای مختلف را دارند. برای این کار بهتر است که از وبسایت‌های معتبر داخلی استفاده شود که یکی از آن‌ها اکس نوین است. این وبسایت به آدرس https://exnovin.net/buy-and-sell/usdt بستر امنی برای انجام معاملات و آگاهی از قیمت روز تتر و دیگر ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز